MS Windows
briani 27239
Word 2000 lukker selv vinduet få sekunder ~
Fra : Annie & John

Dato : 10-06-02 19:35

Kære kompetente nyhedsgruppe,

Så har jeg brug for jeres hjælp igen.

Vores kære søn installerede og fjernede straks efter et 3D program på min
computer, og kom i den forbindelse til at sige "JA" til at fjerne filer, som
evt. benyttes af andre programmer.

Problemet der opstod derefter er, at (bl.a.) Word (2000) på Windows 98SE
automatisk lukker vinduet igen få sekunder efter, jeg har åbnet programmet.

Jeg har forsøgt alt (inden for systemværktøjets rammer) - incl.
genindlæsning af Wind. 98 samt Office 2000 - uden det hjalp (huskede at
deaktivere mit antivirusprogram imens).

Jeg glæder mig til at modtage jeres forslag!

Venlig hilsen
Annie

Fra : Gevaldi

Dato : 10-06-02 19:41

Annie & John skrev:

> [...]
> at deaktivere mit antivirusprogram imens).
>
> Jeg glæder mig til at modtage jeres forslag!

Send sønnen på børnehjem:) og
geninstaller office pakken.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 11-06-02 08:31

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.SPAMBLOK.com> wrote in news:3d04f2a9$0
$57976$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Send sønnen på børnehjem:)

hæhæhæ

> og geninstaller office pakken.

En anden mulighed er at geninstallere 3D-programmet og derefter
afinstallere det uden at slette delte filer.

En tredje er at reinstallere win98 oveni den eksisterende installation.
Man skal bare være opmærksom på at det *kan* gå galt med bla. korrupt
system tilfølge, så derfor er en backup en anbefaling.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-06-02 09:26

Du har ikke tilfældigvis samtidig installeret SP1 eller 2 til Office?

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 11-06-02 09:40

"Annie & John" <inni@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har forsøgt alt (inden for systemværktøjets rammer) - incl.
> genindlæsning af Wind. 98 samt Office 2000 - uden det hjalp (huskede at

Starter din office key med GC6J3 ?

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Annie & John

Dato : 11-06-02 19:07

"Annie & John" <inni@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Kære kompetente nyhedsgruppe,
>
> Så har jeg brug for jeres hjælp igen.

Kære Gruppe,

Tak for de gode svar.... jeg mistede tålmodigheden efter utallige
genindlæsninger. (Det var en ren installation uden upates). Nu har jeg
formateret C-drevet (alle mine filer ligger sikkert arkiveret på de øvrige
drev).

Sønnen og min mand får en af min "gamle" computere at lege med, så kan jeg
da have mine i fred )

Hilsen
Annie