MS Windows
briani 27239
XP login driver mig til vanvid!!
Fra : J

Dato : 10-06-02 17:40

Hi G

Jeg har nu snart kæmpet med dette lille, dog meget irriterende problem i 1
måned nu... Jeg ved ikke hvad der er sket. Men en dag da min computer stod
og downloadede (og intet andet) genstartede den lige pludselig - det havde
den aldrig gjort før... Jeg får jo så de værste tanker om virus eller
hacker. Men hverken opdateret norton eller zonealarm pro siger noget! Det
mærkelige er, at jeg for 1½ måned siden rodede lidt med login skærme fra
themexp.org og det gik fint... Men efter den mærkelige genstart er alle
filer med navnet logingui.exe blevet slettet!! Jeg lavede nemlig en backup
af den oprindelige login skærm før jeg skiftede til en anden liggende på et
andet drev, og den er også væk!..

Godt så. Jeg har prøvet at pille i accounts settings, Tweak Xp fra MS - men
intet hjælper... Der kommer ingen login skærm, kun sort skærm og så et lille
vindue hvor jeg skal trykke ok for at logge in (jeg bruge det normalt ikke
da jeg er eneste bruger!!) Jeg har tilmed prøvet at installere andre login
skærme fra themexp.org. - men lige meget hjælper det... Hva fanden skal jeg
gøre!!??

- please help me

..johan