GP 4 snart?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 10-06-02 17:23

Er det rigtigt at konge-serien får en efterfølger meget snart?

(nej tak til GPL og F1200X fans til at ødelægge denne tråd med
kommentarer om hvor fede deres ynglingsarcadebilspil er)

Fra : Karsten Borchers

Dato : 10-06-02 18:36

Ja. Mener det kommer i løbet af sensommeren.
Info, screen's osv :
http://koti.mbnet.fi/racing/gp4/info.shtml

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com
Mega GPL fan ;)

Fra : Klaus Thuesen

Dato : 12-06-02 23:29

Lad os da håbe vi snart ser en GP4 -- GP3 er lidt ensformigt efterhånden,
til trods for 2002 udgaven - rigtig fedt spil, især med rat

// KT

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 13-06-02 09:04

On Thu, 13 Jun 2002 00:29:05 +0200, "Klaus Thuesen" <klth@mail.dk>
wrote:

>Lad os da håbe vi snart ser en GP4 -- GP3 er lidt ensformigt efterhånden,
>til trods for 2002 udgaven - rigtig fedt spil, især med rat

GP4 _er_ netop udkommet. Jeg fik det i går. Rigtig flot grafik, men
jeg vil spille det lidt mere før jeg kan komme med en rigtig
kvalifiseret kommentar til spillet.

Fra : S@ndman

Dato : 13-06-02 09:09

> GP4 _er_ netop udkommet. Jeg fik det i går. Rigtig flot grafik, men
> jeg vil spille det lidt mere før jeg kan komme med en rigtig
> kvalifiseret kommentar til spillet.

Kan man så spille over nettet i GP4, hvilket man ikke kunne i GP3...??

S@ndman

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 13-06-02 09:53

S@ndman <sandman@ofir.dk> wrote in message
> Kan man så spille over nettet i GP4, hvilket man ikke kunne i GP3...??
> S@ndman

Nix... stenaldermanden Crammond mener vist ikke det er nødvendigt ??

Mikkel

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 13-06-02 12:11

On Thu, 13 Jun 2002 10:52:48 +0200, "Mikkel Gram-Hansen"
<mikkel@gram-hansen.dk> wrote:

>S@ndman <sandman@ofir.dk> wrote in message
>efterhånden,
>
>Nix... stenaldermanden Crammond mener vist ikke det er nødvendigt ??

Det er ikke hans skyld. Ingen formel-1 spil kan spilles online. Det
skyldes faktisk FIA manden Bernie Ækelstone, som ikke tillader
onlinespil. Hvorfor, har jeg aldrig fundet ud af.

Derimod er der, som sædvanlig, netværksunderstøttelse.

GP4 derimod er et rigtig flot spil. Jeg har altid holdt mest af
GP-moteren og køre fornemmelse, så der er god underholdning fremover.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 13-06-02 17:10

Anders H. Jørgensen <hede_2@hotmail.com> wrote in message > >Nix...
> [...]
>
> GP4 derimod er et rigtig flot spil. Jeg har altid holdt mest af
> GP-moteren og køre fornemmelse, så der er god underholdning fremover.

Jeg kender udemærket Bernie problematikken, men det ændrer ikke på at det
vist er rimeligt sølle hvad GP4 (og også F1-2002) kan præstere i LAN. Hvor
mange folk kan køre sammen via LAN i GP3 ?

Det ændrer heller ikke på at det burde være en logisk løsning at udvikleren
(hvis han forstod betydningen af online gaming) lavede en perfekt online del
og så lukkede den af... så kunne diverse editor troldmænd i simracing kredse
meget hurtigt lave en lille patch og vupti... online gaming uden at Bernie
har noget at komme efter.
Sagen er at online performance ikke kan ses på de glitrende screenshots, så
al kraft bliver lagt i at smukkesere et halvgammelt lig istedet. Det ser
pissegodt ud i bladene og annoncerne, men det kører ikke optimalt.

Ud fra de fleste kommentarer der er kommet i RAS (Rec.Autos.Simulators) er
GP4 desværre bare en smukkeseret version af GP3, dvs. at det egenligt er
GP2.5.5 ;)

Mikkel

PS: Og nej jeg har fortsat ikke tilgivet Crammond for GP3, det skinner vist
også igennem i mine udtalelser ;)