Hvad er der galt med min 3310 .
Fra : Master Yoda

Dato : 10-06-02 16:13

Hej Gruppe .

Når jeg ringer fra min mobil (Nokia 3310) står der +45 eller sådan noget er
der nogen der siger .

Hvorfor gør der det og kan man slå det fra ???

Når der står sådan er det så ikke noget med at man ringer fra/til udlandet
???

Spørger måske dumt men jeg ved ikke hvor jeg slår det fra .

Please hjælp

Master Yoda

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-06-02 16:24

"Master Yoda" <Kent_svenningsen@msn.com> skrev i

> [...]
> ???
>
> Spørger måske dumt men jeg ved ikke hvor jeg slår det fra .

det behøves ikke at blive slået fra. Det +45 betyder at du ringer fra Danmark

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Dennis Lange

Dato : 10-06-02 16:30

Master Yoda <Kent_svenningsen@msn.com> skrev:

> Når jeg ringer fra min mobil (Nokia 3310) står der +45 eller sådan
> noget er der nogen der siger .
>
> Hvorfor gør der det og kan man slå det fra ???

Det er præfikset (det tal der står foran selve nummeret) for Danmark. Det
der på en fastnet ville hedde 0045

> Når der står sådan er det så ikke noget med at man ringer fra/til
> udlandet ???

Nej, ikke når det er 45. Det er Danmark.

> Spørger måske dumt men jeg ved ikke hvor jeg slår det fra .

Det kan du ikke. Alle mobiltelefoner sender sit telefonnummer sådan. Det er
standard. Grunden er nok til dels, at uanset hvor du er i verden med din
mobiltelefon er det samme nummer du skal ringe til. Hvis du foreksempel står
i Sverige (hvor præfikset er 46) skal man ikke sætte +46 eller 0046 foran
dit mobilnummer for at ringe til dig.
Men hvis du ringer fra Danmark til en dansk mobiltelefon skal man bare
ignorere +45.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-02 23:45

Master Yoda skrev:

>Når jeg ringer fra min mobil (Nokia 3310) står der +45 eller sådan noget er
>der nogen der siger .

Mærkeligt - at de synes det er mærkeligt. Det står når HVEMSOMHELST
ringer, hvis de vel at mærke ikke har indkodet nummeret i telefonbogen
(så vises navnet).

>Hvorfor gør der det og kan man slå det fra ???

+45 betyder at det er et dansk nummer. Hvis du f.eks. skal ringe til
Danmark fra udlandet, så skal du taste +45 foran. Det virker også fint
at taste det i Danmark, men det er ikke nødvendigt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.