GTA 3 udødelighed... Don't hate me for tha~
Fra : Nis Deleuran

Dato : 10-06-02 16:31

Æhm...

Jeg havde tænkt mig at lege lidt med GTA 3.... Jeg kan bare ikke finde en
udødeligheds-kode... Anyone?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-06-02 18:32

"Nis Deleuran" <qaratuziah@hotmail.com> wrote in

> Æhm...
>
> Jeg havde tænkt mig at lege lidt med GTA 3.... Jeg kan bare ikke
> finde en udødeligheds-kode... Anyone?

giveusatank er næsten det samme
ellers er der også
gunsgunsguns -> alle våben er tilgængelige
gesundheit -> sætter health til 100 igen

Flemming

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-06-02 18:39

SNIP
TURTOISE = 100 amor

Fra : Nis Deleuran

Dato : 10-06-02 21:40

> giveusatank er næsten det samme
> ellers er der også
> gunsgunsguns -> alle våben er tilgængelige
> gesundheit -> sætter health til 100 igen

Jo, men en generel udødelighedskode?

Findes det overhovedet ik?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-06-02 10:03

> Jo, men en generel udødelighedskode?
>
> Findes det overhovedet ik?

jeg har ikke fundet en endnu

Flemming

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-06-02 11:02

On Mon, 10 Jun 2002 17:30:53 +0200, "Nis Deleuran"
<qaratuziah@hotmail.com> wrote:

>Jeg havde tænkt mig at lege lidt med GTA 3.... Jeg kan bare ikke finde en
>udødeligheds-kode... Anyone?
Mangler jeg også, manglen på godmode forhindrer den totale amokrus
idet man er nødt til at være bange for at dø.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 11-06-02 18:29

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse
> Mangler jeg også, manglen på godmode forhindrer den totale amokrus
> idet man er nødt til at være bange for at dø.

for den totale chaos berzerk kan denne trainer bruges
http://www.cheathappens.com/showcheat.asp?ID=10783

jr.

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-06-02 22:40

On Tue, 11 Jun 2002 19:29:20 +0200, "Jan Rasmussen"
<jan0rasmussen@sol.dk> wrote:

>for den totale chaos berzerk kan denne trainer bruges
>http://www.cheathappens.com/showcheat.asp?ID=10783
Tak, lige hvad jeg manglede(og politiet frygtede).

Fra : Fax_Modem

Dato : 12-06-02 11:44

gesundheit-koden fungere nu udmærket selv om det selvfølgelig er træls at
skulle taste den ind hele tiden. Hvis du er bange for at blive nakket mens
du skriver så tryk ESC inden. Så kommer du ud i menuen og kan skrive koden i
fred og ro. Vend så tilbage til spillet og du har 100% healt igen :)

mvh.
jesper

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-06-02 22:40

On Wed, 12 Jun 2002 12:43:36 +0200, "Fax_Modem"
<jtm.andersen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>du skriver så tryk ESC inden. Så kommer du ud i menuen og kan skrive koden i
>fred og ro. Vend så tilbage til spillet og du har 100% healt igen :)
Min reaktionsevne kan bare ikke nå at få lettet fusserne før en af de
skide soldater har tømt de 10 skud som skal til for at fjerne
armor+health.