hvad hedder dette spil
Fra : Jesper G.

Dato : 10-06-02 16:27

hje

jeg vi hente det gode gamle og meget simple spil hvor hver spiller har en
lille aflang blok i hver ende af skærmen og skyder så frem og tilbage med en
lille bold for at prøve at skyde forbi modspilleren.

men hvad er det nu det hedder.

håber der er en eller anden der kan huske hvad det hedder

pft

jesper

Fra : Kiwi

Dato : 10-06-02 16:35

> [...]
>
> men hvad er det nu det hedder.
>
> håber der er en eller anden der kan huske hvad det hedder

pong?

- kiwi

Fra : Devast8or

Dato : 10-06-02 16:33

Jeg tror du tænker på Pong.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-06-02 16:41

Og apropos Pong: http://tlf.cx/pong.swf

--
Mvh. Peter
"Now son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids with

Fra : Svend Emil

Dato : 10-06-02 17:11

> Og apropos Pong: http://tlf.cx/pong.swf

LOL, den er for fed!