hvor stor en xp cpu kan soltek SL-75DRV5 k~
Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 10-06-02 15:26

Hejsa

er der nogen der ved hvor stor en xp cpu Soltek SL-75DRV5 kan klare, da jeg
umidelbare ikke kan finde noget om det på soltek's homepage eller i
manualen, der står kun amd xp processors. Da jeg her idag er stødt på Amd xp
2200, 2300, 2400 og 2500 de sidste kan man vist allerede bestille via
webshop fra udlandet, men anyway skal købe ny cpu her i næste mdr. og ville
gerne lige vide hvad den max kan klare af xp cpu'ere.

Hygge

Dorthe Nielsen

Fra : jensen

Dato : 10-06-02 15:29

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ville
> gerne lige vide hvad den max kan klare af xp cpu'ere.

vil tro det kan køre med dem alle , der kommer nok snart en bios opdate

jensen

Fra : Henrik Andersen [265~

Dato : 11-06-02 13:06

Ok, hvor mere præcist kan man købe XP 2500+?

Ret interessant

Mvh Henrik Andersen

Fra : DMJ

Dato : 11-06-02 21:42

Soltek kortet har en maks multiplier på 12,5, så det højeste det kan tage er
en XP2100+.

Jeg vil anbefale dig et andet kort da det soltek, er noget %/%&"#

Fra : Razer

Dato : 11-06-02 22:32

"DMJ" <devilboy@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> Soltek kortet har en maks multiplier på 12,5, så det højeste det kan tage
er
> en XP2100+.

Mon ikke det kan fixes med en ny bios????

Thomas