style en iframe ?
Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 10-06-02 14:53

Hejsa

Kan det lade sig gøre ?

Jeg har forsøgt med

iframe {
}

og

..iframe {
}

som "klasse", men ingen ting virker : (
Jeg har også prøvet at style="" direkte, men nixen... "jeg er bare ligeglad"
siger browseren... puha slem browser!

Det er mest font size & family jeg vil have sat!

/Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 10-06-02 15:12

<rofe@mailme.dk> skrev
> Hejsa

[...]
> Jeg har også prøvet at style="" direkte, men nixen... "jeg er bare
ligeglad"
> siger browseren... puha slem browser!
>
> Det er mest font size & family jeg vil have sat!

Du kan style border på din iframe inline eller i stylesheetet i dokumentet
med din iframe på. Resten foregår i dokumentet i selve iframen.

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 10-06-02 15:13

rofe@mailme.dk wrote:
> Jeg har forsøgt med
>
> iframe {
> }
>
> og
>
> .iframe {
> }

Jeg har for nyligt haft samme problem - og endte med at løse det ved at
lægge link til det stylesheet som jeg ville have anvendt _i_ de
html-sider som jeg inkluderede med iframen...

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-06-02 15:18

Mon, 10 Jun 2002 15:53:15 +0200, skrev <rofe@mailme.dk>:

>Kan det lade sig gøre ?

Du skal gøre det på den side, som åbner i <iframe>.

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 10-06-02 15:41

Fint - takker for hjælpen :)

/Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : rofe@mailme.dk

Dato : 10-06-02 17:09

Hvad med det dokument jeg inkludere som src="foo.html" skal det indeholde
alt som et andet .html dokument plejer at indeholde, altså alt lige fra

/Ronni
rofe@mailme.dk

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 12-06-02 10:49

<rofe@mailme.dk> wrote in news:ae2iuv$od6$1@sunsite.dk:

> Hvad med det dokument jeg inkludere som src="foo.html" skal det indeholde
> alt som et andet .html dokument plejer at indeholde, alts† alt lige fra

Jeps

Mvh.
/Thomas