Billeder igen , igen...*S*
Fra : AEK

Dato : 10-06-02 14:18

Hej ,

Sorry, at I må stå for skud i gruppen......*G*

MEN, jeg har jo fået lært at bruge den der digi. kamera , lægge på comper og
på kattesiden.
Så jeg " skyder " løs midt i flytterodet.
Ikke alle billeder er faldet lige heldigt ud - men det går nok alligevel.

P.S. : Ann, Oscar har IKKE kastet op, men han er MEGET glad for al den
pludselige mad....hmmmm.

Billeder :
http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=30

Hilsen Anya ( Der er blevet bidt af en dum kamera...).

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 10-06-02 14:38

> Billeder :
> http://dk.msnusers.com/AnyasKatte/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=30
>
> Hilsen Anya ( Der er blevet bidt af en dum kamera...).

Hvor er Oscar smuk;))) Lige min type;)) Kender du mor og far til ham?

Jannie

Fra : AEK

Dato : 10-06-02 17:09

Hvor er Oscar smuk;))) Lige min type;)) Kender du mor og far til ham?

> Jannie

Hej Jannie ,

jeg så Oscars mor, da vi var ude at hente ham.
Faderen er en nabolagets hankatte.
Da han var killing, var hans ører musegrå - rigtigt sødt. Fed kontrast til
hans sorte pels.
" Desværre " skiftede de farve, som han blev ældre.

/Anya.

Fra : Mette B

Dato : 10-06-02 18:14

Hej Anya.

Hvor er det nogle flotte billeder. Det er nogle rigtig flotte og dejlige
katte du har

Mange hilsener fra
Mette

P.S. også en hilsen fra Gonzo og Choko, der synes at Tøsen og Tilde er nogle
lækre tøser

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 10-06-02 22:01

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> Så jeg " skyder " løs midt i flytterodet.
> Ikke alle billeder er faldet lige heldigt ud - men det går nok alligevel.

Hey Anja.

Det er nogle skønne billeder, dine katte har smukke mavser *G* og Oscar er
FLOT!

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : AEK

Dato : 10-06-02 22:17

> Hey Anja.
>
> Det er nogle skønne billeder, dine katte har smukke mavser *G* og Oscar er
> [...]
Yeps, og de eeeelsker at vise maverne frem....*LOL*
Enig , Oscar er en flot " fyr ". Og samtidigt en rigtig kælepotte ,
hængetræ og storcharmør.
Indimellem kan man undres over, at en kat kan have SÅ meget tillid til en.
Men det er kun over for kæresten & jeg - andre kan ikke en gang få lov at
løfte ham !

Mette : Pigerne af huset takker mange gange Gonzo & Choko - de synes også
selv, at de er for lækre...*S

/Anya, Oscar ( Som ender med at kunne trille...), Tilde ( Som hygger inde i
moaaaars seng ) og Tøsen ( Som sidder i papassen på altan , og holder øje
med , at alt er ok udenfor ).