God kattepension på Sjælland
Fra : Elisa Buchardt

Dato : 10-06-02 13:45

Hej gruppe,
Jeg skal desværre have mine to katte på pension i Juli.
Er der nogen af jer der kan anbefalde en god kattepension på Sjælland?
Helst i Københavns eller Frederiksborg amt.
På forhånd tak
E.B.

Fra : Randi Kristensen

Dato : 10-06-02 13:48

"Elisa Buchardt" <elisa_buchardt@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> Er der nogen af jer der kan anbefalde en god kattepension på Sjælland?
> Helst i Københavns eller Frederiksborg amt.

Inges kattehjem er rigtig søde, men jeg tror du skal være hurtig for der
bliver hurtigt "udsolgt" :)

Fra : Pernille Scharff

Dato : 10-06-02 14:12

Hej Elisa,

jeg har hørt godt om Helsinge Kameludlejning, men har ikke selv prøvet
det...

/Pernille

Fra : Henriette

Dato : 11-06-02 12:27

"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Elisa,
>
> jeg har hørt godt om Helsinge Kameludlejning, men har ikke selv prøvet
> det...

Det har vi tilgengæld - og stedet kan varmt anbefales.
Prøv at kigge på deres hjemmeside www.kameludl.dk

Du skal i øvrigt også være hurtigt ude her...

> /Pernille

---
Henriette

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-06-02 14:39

> [...]

> Er der nogen af jer der kan anbefalde en god kattepension på Sjælland?
> Helst i Københavns eller Frederiksborg amt.

Jeg har kun hørt godt om Vestskovens Kattepension - indehaveren er en
meget samvittigshedsfuld dame som bruge meget tid på kattene.
mvh Camilla

Fra : Jette

Dato : 10-06-02 22:28

"Elisa Buchardt" skrev:
> [...]
> Er der nogen af jer der kan anbefalde en god kattepension på Sjælland?
> Helst i Københavns eller Frederiksborg amt.

Du skal ikke være ked af det... Hvis man afleverer sine katte et
ordentligt sted, bliver det jo nærmest også en slags ferie for dem, idet
de jo ser en masse andre katte og oplever nye ting... sådan vælger jeg i
hvert fald at se på det

Jeg kan klart anbefale "Kattepensionen i København", der iøvrigt er
placeret i samme ejendom som "Dyrehospitalet i København" ... hvilket jo
er meget betryggende. Indehaveren af kattepensionen er iøvrigt
veterinærsygeplejerske.

Kattepensionen i København
Poppelstykket 11
2450 København SV