Software opdatering..????
Fra : Tholo

Dato : 10-02-01 15:45

Hej..

Er der nogle der ved hvad forskellen er på v.4,88 og så den sidst nye udgave
til Nokia 7110

Med venlig hilsen Thomas
E-mail: Tholo@mail1.stofanet.dk ICQ 6550424
www.tinybaby.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 10-02-01 17:08

Tholo <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev
> Hej..
>
> Er der nogle der ved hvad forskellen er på v.4,88 og så den sidst nye
udgave
> til Nokia 7110

For 7110 og enkelte andre Nokia så ligger det endringer mellom
SW-versjonene her: www.indocell.net/id26.htm

///Mvh. EE

Fra : Tholo

Dato : 10-02-01 21:30

Tippet var sikkert ganske godt, men jeg kan ikke læse finsk...*S*

Q: Apakah semua merk handphone bisa/harus sering upgrade ?
A: Pada umumnya semua jenis/merk ponsel bisa diupgrade, namun semua kembali
terhadap produsen ponsel, ada kalanya produsen membuat satu jenis ponsel
dengan software tertentu.

Er der andre der har et bud, gerne på dansk eller engelsk.?????????????

Fra : Booggyman

Dato : 11-02-01 00:15

prøv igennem www.mobilsiden.dk der kan du komme videre til sw versioner på
bla. Nokia og på flere af dem beskrevet det der er blevet fixet siden sidste
Sw

--
fjern tal fra email så skulle den virke

Fra : Tholo

Dato : 11-02-01 15:00

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> prøv igennem www.mobilsiden.dk der kan du komme videre til sw versioner

> bla. Nokia og på flere af dem beskrevet det der er blevet fixet siden
sidste

Jeg fandt det desværre ikke, det er ikke noget man kan søge på.
Og min Nokia store viste det ikke...
Og det fatter jeg slet ikke, hvordan kan man sælge noget man ikke ved noget
om..??

Fra : Erik Einum

Dato : 11-02-01 20:30

Tholo <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev
> Tippet var sikkert ganske godt, men jeg kan ikke læse finsk...*S*

Tror ikke det er finsk, men-men

> [...]
> dengan software tertentu.
>
> Er der andre der har et bud, gerne på dansk eller engelsk.?????????????

De har endret siden sin etter jeg var der sist, på
www.indocell.net/id26.htm er det en tabell med modellnummer, disse kunne
man tidligere klikke på for å få en engelsk beskrivelse av forskjeller
mellom de forskjellige SW-versjoner. Dessverre så er ikke denne
informasjonen der lenger. Beklager!

///Mvh. EE