TDC eller Cybercity ?
Fra : carsten witt

Dato : 10-06-02 11:52

Jeg overvejer, at anskaffe en 512/512 ADSL linie og har et mere eller mindre
svært spørgsmål :

Hvor får man det bedste overall produkt mht. : performance og support (med
70% vægt på performance), hvis valget står mellem "Cybercity ADSL erhverv"
og "TDC ProAccess-ADSL Erhverv "?

Håber der er et par af jer derude, der kan give et par tips.

hilsen
Carsten

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-06-02 12:12

> Hvor får man det bedste overall produkt mht. : performance og support (med
> 70% vægt på performance), hvis valget står mellem "Cybercity ADSL erhverv"
> og "TDC ProAccess-ADSL Erhverv "?

Jeg har en CC 512/512 privat, og en TDC Pro@ccess 2048/512 på jobbet. Begge
dele kører aldeles upåklageligt og de få gange jeg har haft brug for support
har begge leverandører givet hurtige og præcise svar. Eneste negative punkt
er, at vi måtte anskaffe egen router til TDC-linien, da vi ikke fandt det
sjovt at punge ud med 995+moms pr. ændring i routeren.

mvh
Kim Jensen

Fra : carsten witt

Dato : 10-06-02 13:17

Tak for rådet!

Hvad med VPN understøttelse...er de begge lige gode ?

hilsen
Carsten

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-06-02 14:12

> Tak for rådet!
> Hvad med VPN understøttelse...er de begge lige gode ?

No clue. Har ikke brugt det. Ved dog fra de interne CC-grupper, at det vist
kræver lidt snørklen med Cisco-routeren for at få det til at spille. Men det
skulle svjv virke ok.

mvh
Kim Jensen

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 10-06-02 14:51

It seems Kim Jensen wrote:

> No clue. Har ikke brugt det. Ved dog fra de interne CC-grupper, at det vist
> kræver lidt snørklen med Cisco-routeren for at få det til at spille. Men det
> skulle svjv virke ok.

Vi har masser af VPN kunder, og det virker helt fint !

"VPN" lige så specifikt som "net", så der kan være lokale
varianter og setup der kan kræve at man tilpasser enkelte elementer

--
Soeren Schroeder, Cybercity
"To define recursion, we must first define recursion."

Fra : Kenneth Ahn Jensen

Dato : 11-06-02 22:51

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> wrote in message

> "VPN" lige så specifikt som "net", så der kan være lokale
> varianter og setup der kan kræve at man tilpasser enkelte elementer

Tjaa, det er så sandt, så sandt.
Den (i øvrigt fede) router TDC leverer med til Pro@ har software så den kan
fungere som VPN endepunkt.
-men jeg ved ikke om man skal betale ekstra for at få lov til at bruge
det...

Mvh
Kenneth
(som selv er tilfreds Pro@-kunde)