Abit IT7, hvor findes det ?
Fra : -=Madsen=-

Dato : 10-06-02 11:18

Jeg vil ha et Abit IT7
<http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/english/pt_main_back.jsp?pPRODUCT_TYP
E=MotherBoard&pMODEL_NAME=IT7>

De danske importører har indkøbs stop til efter sommerferien *øv øv*

Nogen som kender nogen gode web shops evt. i England eller Tyskland ?

Fra : raven

Dato : 10-06-02 12:10

On Mon, 10 Jun 2002 12:17:35 +0200, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>
wrote:

> [...]
>
>De danske importører har indkøbs stop til efter sommerferien *øv øv*
>
>Nogen som kender nogen gode web shops evt. i England eller Tyskland ?

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Intel_Motherboards_67.html

De tager kreditkort. Den lavere moms (17 %) giver luft til porto
(ingen told). Du kan jo købe lidt mere. F.eks. anbefales deres
coolermaster fyjiyama (den er virkelig low-noise, og med heat pipes)
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Other_CPU_and_System_Coolers_18.html

og en zalman fan mate er altid god at have:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_Other_CPU_and_System_Coolers_18.html

for ikke at nævne deres enermax psu med fan control:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/Online_Catalogue_ATX_Power_Supplies_33.html

mvh

John

Fra : -=Madsen=-

Dato : 10-06-02 12:40

Tak... det var lige det link jeg tænkte på... men kunne ikke finde det....

Hvordan er det med hensyn til leverings tiden fra
http://www.overclockers.co.uk ?

Kan huske sidst jeg bestilte ram fra http://www.crucial.com/ det gik meget
hurtigt 3 dage

Fra : raven

Dato : 10-06-02 12:55

On Mon, 10 Jun 2002 13:39:40 +0200, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>
wrote:

>Tak... det var lige det link jeg tænkte på... men kunne ikke finde det....
>
>Hvordan er det med hensyn til leverings tiden fra
> [...]

Jeg husker det ikke lige. Jeg har købt een gang nogle slockets
derovre. De sendte ikke med Ups, som jeg hader, for man skal være
hjemme, - ellers kører de igen. Kommer igen næste dag, hvor man har
klistret en fuldmagt med tape på døren. Tungt og besværligt. Sådan
sender Crucial.

Der er også billigere forsendelser end Ups, Fedex, og hvad de hedder
de dyrere kurer-post.

Gør det så meget ? en uge skal det nok tage.

mvh

John

Fra : -=Madsen=-

Dato : 10-06-02 15:37

> Gør det så meget ? en uge skal det nok tage.

Det går nok

Fandt lige ud af www.shg.dk får det hjem d. 16/6..
Det er ikke listet under motherboard, men under nyt & hot på forsiden

så har bestilt der fra istedet... men takker da aligevel for det fine link