v 5.47 igen
Fra : Thomas Eriksen

Dato : 10-06-02 09:49

Alle snakker om version 5.47, men hvor pokker henter man den på nettet?
Nogen der evt kunne sende mig den til 3310/3315?

På forhånd tak

Fra : Thomas Eriksen

Dato : 10-06-02 09:54

har fundet den nu! Nogen der har den til 3315? går ud fra ifølge tidligere
indlæg af det er to forskellige!

Fra : helloo.dk

Dato : 10-06-02 12:42

3310 og 3315 er den samme telefon med forskellige software..
Det som blev svaret på i det andet indlæg var at man ikke kunne lave en 3310
om til en 3315 med et flasher kabel.. Men man kan godt med en dongel.. eller
box..

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Muri

Dato : 10-06-02 22:02

Det er ikke nødvendigt med hverken dongle eller box, hvis man har den nyeste
orginal Nokia 3310 sw version 5.47 kan man aktivere de nye funktioner, ved
hjælp af software og datakabel.

Det er slet ikke nødvendigt med sw fra en 3315.

Ovennævnte er selv afprøvet af mig og virker uden problemer.

Mvh
Muri

Fra : helloo.dk

Dato : 10-06-02 22:48

Nej men du er jo nød til at have version 5,47 i telefonen for at slå den
funktion til. Og for at få en den version i (hvis man ikke har den allerede)
er det rart med en Dongel. eller box

Fra : Muri

Dato : 10-06-02 23:47

Det kan man gøre med Rolis flasher eller Knok. Er også afprøvet.

Fra : Ole Olsen

Dato : 10-06-02 23:59

Enig herfra... har oz afprøvet det....

Fra : helloo.dk

Dato : 11-06-02 15:35

Er også enig.. Jeg sagde heller ikke at det var nødvendigt.. sagde at det
var rart med en dongel..eller box.