Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af billigt digitalkamera
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 10-06-02 09:58

Jeg står i den situation at jeg i Merlin har fået pengene tilbage på
garantien på et Agfa Ephoto CL20 kamera, da det var gået i stykker.

Derfår står jeg og mangler et billigt digitalkamera med ca. følgende
specs:

- Pris: 2000-2500
- tager minimum 1280x960 opløsnings billeder
- kan bruge alm/genopladelige AA-batterier
- helst mulighed for at zoome
- skal kunne læse/skrive CF-kort

Det er vigtigt for mig at kameraet kan tage billeder hurtigt efter
hinanden, samt jeg gerne vil have så mange indstillingsmuligheder som
muligt.

Hvad vil i anbefale?

Fra : Pipeline

Dato : 10-06-02 10:38

Hvis du har lyst til at handle i Tyskland, så lad mig anbefale
www.topvisionshop.de hvor du bla. kan få et Canon A40 til knap 2600,- incl.
forsendelse.
Jeg har selv handlet med dem, og der var ingen problemer bortset fra at
Post-DK havde lidt problemer med at finde min bopæl.

--
Venlig Hilsen/Regards
Pipeline

"...There Are Flies On The Windscreen..."

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 10-06-02 11:30

> Hvis du har lyst til at handle i Tyskland, så lad mig anbefale
> www.topvisionshop.de hvor du bla. kan få et Canon A40 til knap 2600,-
> incl. forsendelse.

Uhadada, jeg ville helst have en lokal forhandler, hvilket vil sige en på
Bornholm, så at handle i Tyskland er jeg ikke meget for. Specielt da mit
gamle kamera jo blev refunderet på garantien, blot ved at vade ned til
forhandleren med det, den mulighed vil jeg gerne beholde.

Ang. valg af kamera er jeg dog enig, dog kigger jeg selv på et Canon A10,
som jeg i den lokale Merlin kan få til 2,999,- -- jeg ved godt det er for
dyrt, men jeg kan ikke rigtig finde nogle andre lokale forhandlere med et
godt kamera... :/

--
Martin Kaltoft

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-06-02 11:49

> [...]
> dyrt, men jeg kan ikke rigtig finde nogle andre lokale forhandlere med et

Jeg har set Canons A40 til 3499,- i Telebutikken (altså den der
teledanmark-biks).

mvh Frank

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 10-06-02 12:42

> Jeg har set Canons A40 til 3499,- i Telebutikken (altså den der
> teledanmark-biks).

Ja, det har jeg også set, men så vidt jeg kan se er den eneste forskel på
A10 og A40 at A40 har 1600x1200 opløsning mod A10's 1280x960. Desuden er
der nogle småting som optage video/lyd, mere digital zoom osv. som jeg ikke
synes er så vigtige...

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 10-06-02 16:29

> Jeg har set Canons A40 til 3499,- i Telebutikken (altså den der
> teledanmark-biks).

Er du sikker på den pris? På deres hjemmeside står den til 3799,- ...

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-06-02 17:17

> Er du sikker på den pris? På deres hjemmeside står den til 3799,- ...

Ja, det mener jeg, for jeg blev også selv lidt overrasket. Måske var det et
tilbud. Jeg så det i butikken i Århus sidste tirsdag.

mvh Frank

Fra : Per Herholdt

Dato : 10-06-02 10:45

Martin Kaltoft wrote:

> Hvad vil i anbefale?

Dette link giver overblik over mulighederne,
http://www.imaging-resource.com/CAMDB/camera_finder.php

--
MVH Per, der ikke har digital endnu og derfor ikke kan anbefale et bestemt
mærke

To start press any key --- where is the any key??