Cisco Aironet 340 accespoint
Fra : Heini Guttesen

Dato : 10-06-02 09:38

Er der nogen som har nogen gode links til hvordan man sætter ovenstående op.
Jeg er især interesseret i hvordan man højner sikkerheden.

Jeg vil også gerne vide lidt om hvordan man kan kombinere to accespoints.

Der er to muligheder som er aktuelt. Den ene er til at repeate signalet, -
så når signalet bliver dårligt slår det trådløse netkort over på den bedste
basestation automatisk (roaming).

Den anden er om det er muligt at benytte to accespoints som LAN to LAN
Bridge, - altså den ene base på hovednetværket, - og den anden base for sig
selv, - men med underliggende lokalnet.

Gode råd og links modtages med kyshånd

Hilsen Heini Guttesen