WorldOnline Mobile
Fra : Anders Ravn

Dato : 10-02-01 15:37

Nogen der har gode ell. dårlige erfaringer med subj. Skriv venligst

/Anders

Fra : LARZ NIELSEN

Dato : 10-02-01 20:08

Ganske enkelt.
SKOD.
Ingen dækning.

Fra : Michael Legart

Dato : 10-02-01 20:13

On Sat, 10 Feb 2001 20:07:37 +0100, LARZ NIELSEN <larz_n@get2net.dk> wrote:
>Ingen dækning.

World Online Mobile kører på Tele Danmarks net - så der burde da
være rimelig ok dækning?

--
package Disclamer;

BEGIN { print "Arbejder hos World Online, men taler for mig selv"; }
1;

Fra : Mickey

Dato : 10-02-01 20:36

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ganske enkelt.

ja, det virker meget enkelt at bruge - selvom jeg aldrig har prøvet
det hele...

> SKOD.

ryger du ?

> Ingen dækning.

hmm, jeg bruger samme net, og har da en udemærket dækning - dog ikke
så kraftigt signal som mobilix's 1800 net!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 10-02-01 22:14

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> wrote in message

> Ganske enkelt.
> SKOD.
> Ingen dækning.

Ja det var dybt.. og du bruger så telmore forde deres dækning er så meget
bedre

Hygge

Flemming

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-02-01 23:54

Hej

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> wrote:

>Ganske enkelt.
>SKOD.
>Ingen dækning.

Hvad er det for noget vrøvl ? - De bruger Teledanmark's net, hvilket
formentlig er = den bedste dækning her i landet..
--
M.v.h. Ole

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-02-01 13:06

"LARZ NIELSEN" <larz_n@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ganske enkelt.

godt ja..

> SKOD.

Hvordan har du fået den mening?

> Ingen dækning.

Det kunne jo være det var din telefon, eller noget andet galt.. Der er vist
ikke mange steder i Danmark hvor man ikke kan finde gsm dækning... Joooee
måske... men ikke nok til at sige at der ingen dækning er,,,,.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-02-01 08:21

LARZ NIELSEN skrev:

>Ganske enkelt.

.... og helt uden nogen som helst viden.

>SKOD.

Det kører fint.

>Ingen dækning.

Prøv at trykke på den tast der er mærket "On".

WOL bruger TDM's net med 98% dækning.

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Anders Ravn

Dato : 13-02-01 23:46

Jeg takker for de konstruktive svar.... Har nu fået kortet og synes det er
ok...

dækningen her hvor jeg bor er genial i forhold til SONOFON hvor jeg ikke
havde dækning inde i huset! Nu kan jeg fange 4 forskellige TDM master...

/Ravn

Fra : John K

Dato : 14-02-01 00:08

> [...]
>
> dækningen her hvor jeg bor er genial i forhold til SONOFON hvor jeg ikke
> havde dækning inde i huset! Nu kan jeg fange 4 forskellige TDM master...

Hej Ravn

Du skal så bare lige være opmærksom på at Sonofon's dækning generelt er
bedre i kommunen end Tele Danmarks, og at Sonofon snart rejser en mast ved
stadion.

Mvh

John K

Fra : Anders Ravn