Wannasave Nokia
Fra : mynster

Dato : 10-02-01 15:09

Er det lykkedes dig at få din 3210 til at virke med et andet kort?
Hvordan gjorde du?
Min telefon skriver "SimCard not accepted" - er det normalt?

På forhånd tak.

Tony

grundig@post6.tele.dk

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-02-01 16:30

"mynster" <mynsterman@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> Er det lykkedes dig at få din 3210 til at virke med et andet kort?
> Hvordan gjorde du?
> Min telefon skriver "SimCard not accepted" - er det normalt?

Prøv at kigge på Nokia kassen som telefonen lå i: "SIMLÅST" står der.
Det betyder, at din Nokia 3210 er låst til SIM-kort der benytter Telia som
operatør.

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : mynster

Dato : 10-02-01 17:00

OK: Er det lykkedes dig at få din 3210 til at virke med et andet kort
selvom den er SIMLÅST?

Er operatørlås - lock 1, 2, 3 eller 4?

Tony

grundig@post6.tele.dk

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 10-02-01 18:20

> OK: Er det lykkedes dig at få din 3210 til at virke med et andet kort
> selvom den er SIMLÅST?

Jeg har ikke prøvet - jeg havde et Telia abb i forvejen, plus et WOL
taletid.
Så min nye 3210 får det gamle Telia abb, og det nye fra Telia ryger i en
skuffe i 6 mdr (og derefter opsagt).

> Er operatørlås - lock 1, 2, 3 eller 4?

Det siger mig ikke noget

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-02-01 19:10

"mynster" <mynsterman@my-deja.com> skrev i en meddelelse
> OK: Er det lykkedes dig at få din 3210 til at virke med et andet kort
> selvom den er SIMLÅST?

Er der virkelig ikke een eneste herinde der ved hvordan man kan bruge
andre kort end det, som den er simlåst til??
P.S. Nokia 3210 låst til Telia og skal bruge Teledanmark!
PPS. nogen der vil bytte?

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : bebjo

Dato : 11-02-01 00:47

> Er der virkelig ikke een eneste herinde der ved hvordan man kan bruge
> andre kort end det, som den er simlåst til??

http://www.nokiauk.f2s.com/536.html

--bebjo