Tale til damerne - min ctr Tomas'
Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-02 20:54

Tale til damerne - min ctr Tomas'

Et gammelt ord siger at

"Vil du stræbe efter sjælefred og lykke, så tro,

MEN

vil du være en sandhedens discipel, så forsk".

Jeg er bidt af paranoid skepsis overfor smukke teorier, der overdriver
magthavernes evner, fx når de påstår at de har tjæk på orgasme og den er
sund og gavnlig vedr graviditetsopnåelse.

Så ser jeg en sport i at pille universitetsprofessorernes mangelfulde logik
fra hinanden, og sætte tingene i rette perspektiv - også selvom det kan
tolkes som at jeg overdriver ringeagt for orgasmer og beskylder alle for at
fake.

Andre viser lægemagten respekt og det tolkes af mange kvinder som at man
også viser dem respekt.

Hvis man tør tvivle på de oplagte overdrivelser fra Illustreret Videnskab,
så kan man også få mod til at tvivle på propagandaoverdrivelser om fx farer
ved tobaksrygning - eller miljøforurening osv.

Uden at have eksakt viden, tror jeg at samlejet i visse kredse er blevet et
religiøst ritual, i stil med at gå i kirke i gamle dage, og man oplever sig
frelst ved at leve op til de lærdes beskrivelser om at komme samtidig og den
slags.

Det er synd for de mange kvinder, der aldrig kommer, rigtigt, at der spredes
misinformation, om at de skulle have væsentlig sværere ved at blive gravide.

Så jeg ser ingen kvinde-modvilje i mit synspunkt.

De kvinder , der får ægte orgasmer , er vel ikke generet af hvis sære
skeptikere taler om at fænomentet er "opreklameret" - det er et synspunkt og
på et generelt plan.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Claus Fabritius

Dato : 09-06-02 21:12

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message

> Et gammelt ord siger at
> "Vil du stræbe efter sjælefred og lykke, så tro,
> MEN
> vil du være en sandhedens discipel, så forsk".

Det vil sige, at du stræber efter sjælefred og lykke, da du baserer
hovedparten af dine indlæg på tro?

/Claus
--
Live every day, as if it was your last.
- You could wake up dead tomorrow

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-02 21:26

"Claus Fabritius" <c[underscore]fabritius@get2net.dk> wrote in message

> Det vil sige, at du stræber efter sjælefred og lykke, da du baserer
> hovedparten af dine indlæg på tro?

Nogle indlæg er godtkøbssnak om principper og formodninger. Fx om utroskab
og andet, hvor emnet gør at det ikke kan være anderledes..

Vedr orgasme-graviditet disputsen har jeg intet baseret på tro, men på
SKEPSIS, TVIVL.

Vær præcis - hvor synes du at et indlæg eller en del af det, er kritisabelt?

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-06-02 08:28

> [...]
> og andet, hvor emnet gør at det ikke kan være anderledes..
>
> Vedr orgasme-graviditet disputsen har jeg intet baseret på tro, men på

Når du tvivler eller er skeptisk, så er det vel egentlig også en form for
tro. Du _tror_ ikke at den nuværende viden omkring visse emner er korrekt,
men det er der jo heller ikke noget galt i.

> Vær præcis - hvor synes du at et indlæg eller en del af det, er
kritisabelt?

Jeg synes ikke at der var noget kritisabelt, men at citatet i starten var
sjovt (Kunne egentlig ikke se hvad det havde med resten at gøre), og når jeg
sammenholdt citatet med dit indlæg, så kom jeg frem til, at du måtte stræbe
efter lykke, da du flere gange skriver, at du ikke har eksakt viden (altså
må du basere dine ideer på tro). Jeg kan godt finde eksempler i dit indlæg,
hvis du ønsker det.

/Claus

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-02 08:55

"Claus Fabritius" <c[underscore]fabritius@get2net.dk> wrote in message
> Det vil sige, at du stræber efter sjælefred og lykke, da du baserer
> hovedparten af dine indlæg på tro?

Søs og min tro på at "du er din egen gud" giver os nok sjælefred og lykke,
men når jeg i det følgende baserer mit angreb på kvindehysteri på
politistatistik i dagens avis , er det ikke noget jeg bare går og hygger mig
med at tro Man skal ikke vente med at bringe ting op, til man kan selv kan
gennemføre en bevis-kæde, der kan holde i byretten..

12 gange mere tid bruges på hver anmeldelse om sædelighedsforbrydelse, altså
ære, end på tyveri (samme misforhold gælder indbrud)(se link nedenfor)

7 gange flere timer bruges på hver anmeldelse af ikke-forbrydelsen
BØRNEPORNO end på tyveri og indbrud.

Hvorfor? - fordi sentimentale godhedsfixerede kvinder (og mænd) er
hysteriske med børns velfærd og drejer forebyggelsen væk fra det væsentlige,
fordi de har medierne og interesseorganisationerne med sig.

Overskrifterne i papir-Politiken lyder "Politiets nødvendige valg" og
"Indbruds-ramte : Det gør super ondt".

En af mine naboer har være sengeliggende længe efter knivstik fra en
muslimbande, der stjal hans jakke, mobiltelefon, dankort og penge. Politiet
gad end ikke høre de numre, de burde forske i, hvis de havde sans for det
væsentlige. Men hvis en pige påstår at der står en enlig mand og onanerer i
buskene på Assistens Kirkegaard, så rykker alle mand ud.

I onsdags lå der gemt i min have 4 sække med tyvekoster. Sprut for tusinder
af kroner og stakke af gode ny musik-CD'er. Utvivlsomt deponeret af nogen på
flugt.
Jeg ringede straks politiet, der var ligeglade, hvorefter diverse naboer
delte rovet.
Selvfølgelig ville et politi, med sund prioritering, have bedt os om at
maile en liste med hvad det var, og hvis et tjæk på løbende sager tydede på
at fingeraftryk burde registreres, så ku man have nyttiggjort vor
anmeldelse, inden man lod os beholde flaskernes indhold som findeløn.

En af os "hælere" havde fået stjålet mobiltelefon og havde bedt
politistationen om at spore den på telefonnummeret, og man havde grint af
ham og sagt at det havde man ikke resourcer til.

Den ny politichef Torsten Hesselbjerg oplyser, at han i starten bad folk om
at se på hvad de selv kan gøre, når folkl harmes over væksten i grove
forbrydelser, men nu afventer han at der er noget konkret "at forholde sig
til". Som sagt gider hans folk heller ikke det.

Vil man garderes sig mod voldtægt og pædofili, hvor systemet er magtesløst,
må man SE HVAD MAN SELV KAN GØRE - straf er ikke vejen frem, det behøver man
ikke hedde Klaus Rifbjerg eller Mogens Glistrup for at kunne forklare til
de straf-liderlige. Udtynd love så vi kan få høj opklarings-% på det
vigtige - som i Japan. Det har været kernen i
fremskridts-forebyggelseslovforslag i årtier.

Og hvis du, Claus Fabritius, mener at noget forslag fra mig er baseret på
tro hvor viden ville være på sin plads, så kom med et konkret eksempel. Hvis
man har lidt musikalitet, oplever man ikke at der postuleres VIDEN OM ALLE
når der venskabeligt hetzes om bøssers selvhad og mødres hysteri.
(jeg ser nu at du direkte tilbyder, senere i tråden, at finde eksempler fra
mine indlæg, så jeg glæder mig meget - det er fra sine venner man skal høre
ubehagelige sandheder)

POLITIET HAR OPGIVET INDBRUDSTYVE
Budgettet i politiet er så stramt, at indsatsen ved indbrud og tyveri
som oftest kun består af et besøg på gerningsstedet, registrering af de
stjålne ting og rapportskrivning.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=218273

Bo Warming telefon 35861000

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-06-02 10:05

> Søs og min tro på at "du er din egen gud" giver os nok sjælefred og lykke,

Det er jeg da enig i, og jeg lever selv efter det samme. Man er sin egen
lykkes smed.

> [...]
altså
> ære, end på tyveri (samme misforhold gælder indbrud)(se link nedenfor)

Det kan måske tænkes, at det er fordi folk der bliver udsat for
sædelighedforbrydelser har psykiske mén, hvorimod stjålne ting ofte
erstattes af forsikringen, uden at den stiller spørgsmål.

> 7 gange flere timer bruges på hver anmeldelse af ikke-forbrydelsen
> BØRNEPORNO end på tyveri og indbrud.

Vi bliver aldrig enige på dette punkt. Jeg mener at det er en grov
forbrydelse, og du får aldrig overbevist mig om andet.

> [...]
væsentlige,
> fordi de har medierne og interesseorganisationerne med sig.

Hvad er det væsentlige, som de får fjernet fokus fra? Jeg mener da i aller
højeste grad, at overgreb på børn er en meget slem forbrydelse. Så er det
nemmere, at klare sig gennem et indbrud (Selvom det også skaber utrykhed,
men den går hurtigere over, end det følger sexuelle overgreb har (Ved godt,
at det er dårligt formuleret))

[Snip - Indbrud, vold og anden kriminalitet]

> [...]
fra
> mine indlæg, så jeg glæder mig meget - det er fra sine venner man skal

Så finder jeg da et par eksempler. Jeg tager udgangspunkt i dit første
indlæg i denne tråd, hvor der var op til flere eksempler.

"Uden at have eksakt viden, tror jeg at samlejet i visse kredse er blevet et
religiøst ritual ..." - Her skriver du direkte, at du ikke har eksakt viden,
men antager at det er blevet et religiøst ritual. Altså _tror_ du at det er
blevet et ritual.

Så fandt jeg dit første indlæg i tråden "Kvindelige falsk-anmeldere straffes
sjældent.", hvor der er flere eksempler på at du antager (tror). Faktisk ser
det ud som om, at du baserer hele indlægget på antagelser, og ikke viden. Du
skriver fx. "Når piger anmelder falsk for voldtægt - hvilket nok sker langt
hyppigere end korrekt anmeldelse(dette er et gæt, viden eksisterer ikke) -
så straffes pigen næsten aldrig for det.". Her kan du ikke komme uden om, at
du antager (tror) at de falskanmelder oftere end de anmelder korrekt. (Du
skriver det jo selv). Senere i indlægget skriver du "Den snedige
bestikkelse får naturligvis tusinder af kvinder til at anmelde falsk - og
bilde sig ind at de sagde seriøst-nej, selvom de faktisk lokkede
manden til at gøre dem rige", og det kan også kun være baseret på tro, da
der som sagt ikke eksisterer eksakt viden på dette område.

Det kan selvfølgelig godt være, at jeg har lagt noget andet i ordet "tro"
end du gør, og hvis dette er tilfældet, så må vi jo tage den derfra.

/Claus

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-02 14:17

> Det er jeg da enig i, og jeg lever selv efter det samme. Man er sin egen
> lykkes smed.

Jeg mener at man er del af fællesskab og derfor ikke sin egen lykkes smed,
men man er sin egen gud

> [...]
> sædelighedforbrydelser har psykiske mén, hvorimod stjålne ting ofte
> erstattes af forsikringen, uden at den stiller spørgsmål.

Ærestab, selvtillidstab, udløste skjulte komplekser af problemer fra
underbevidstheden som udløses af voldtægt kan selvfølgelig gøre mere ondt
end tyveri.
Men man er delvis medskyldig, fordi man ikke havde tjæk på sit sind og det
kan ikke måles og vejes, så staten skal koncentrere sig om voldstrusler,
vold, tyveri og lignende konkret.

> Vi bliver aldrig enige på dette punkt. Jeg mener at det er en grov
> forbrydelse, og du får aldrig overbevist mig om andet.

Du skal aldrig sige aldrig. Måske vi definerer forskelligt. Man straffer
børneporn der er tegnet eller grafisk fremstillet UDEN BRUG AF
BØRNESKUESPILLERE - bl.a. derfor er jeg skeptisk overfor strafliderligheden.

> [...]
> nemmere, at klare sig gennem et indbrud (Selvom det også skaber utrykhed,
> men den går hurtigere over, end det følger sexuelle overgreb har (Ved

Hvis du har arbejdet et firma op, og smadres af tyveri og ventetiden før
forsikring udbetales betyder at kunderne har skiftet til konkurrenten, så
kan det være langt værre end at en pige der ellers havde 3000 samlejer i
løbet af sit liv, fik et nr 3001 som var ufrivilligt.

> [...]

viden,
> men antager at det er blevet et religiøst ritual. Altså _tror_ du at det

Viden er her umulig - al snak blir om teori/tro

> [...]
ser
> det ud som om, at du baserer hele indlægget på antagelser, og ikke viden.

Politikenkronikken som Tabula Rasa Peder har aftrykt i dss, beviser at
falskhed pga statens korrupte belønning er en risiko

> [...]
> manden til at gøre dem rige", og det kan også kun være baseret på tro, da
> der som sagt ikke eksisterer eksakt viden på dette område.

Som i en retssag står teorier overfor hinanden, og den der vil danne sig en
mening, kan tillæge modstridende argumentationer forskellig vægt. Helt
ukritisabelt - ikke tyrkertro, ikke uvidenskabeligt.

Fra : Sott

Dato : 10-06-02 17:35

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Søs og min tro på at "du er din egen gud" giver os nok sjælefred og
lykke,

Jeg skrev ikke, at jeg er min egen Gud - jeg skrev at
jeg er en del af Gud (har ikke defineret hvordan) og
Gud er i mig (en del af mig) - det er min tro.
Gud er også det i mig, der er større end mig selv.

Kan du ikke bare undlade at slå os i hartkorn, jeg vil
gerne se mig fritaget.

Jeg passer ikke ind i nogen religion, og jeg er heller
ikke ateist - jeg var agnostiker, nu er jeg troende, men
ikke som en præst, rabbiner, imam eller nogen anden
sikkert ville definere.

/Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-02 20:36

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Gud er i mig (en del af mig) - det er min tro.
> Gud er også det i mig, der er større end mig selv.

Som sagt, din tro er min tro (tyder alt på , udfra hvad du har afdækket
hidtil). Og mon ikke det store flertal af europæere og
konfuzianere(koreanere, japanere, kinesere) har ca samme halv-ateistiske
tolerante livssyn.

> Kan du ikke bare undlade at slå os i hartkorn, jeg vil
> gerne se mig fritaget.

Som alle vist har gennemskuet er der lidt venskabeligt drilleri, i at efter
folk uden at ane en kæft om mit livssyn, førte værre-end-racistiske
aggressioner frem mod mig, før dss-festen, så viser jeg nu at ingen kan
sætte en finger på forskel mellem dine og mine grundholdninger.Måske
forskellige redskaber og midler, men ikke afvigende fremtidsmål.

> Jeg passer ikke ind i nogen religion, og jeg er heller
> ikke ateist - jeg var agnostiker, nu er jeg troende, men
> ikke som en præst, rabbiner, imam eller nogen anden
> sikkert ville definere.

At jeg er medlem af både den katolske kirke og den danske folkekirke ,
betyder ikke at jeg har en anderledes "kultur-kristendom" end hvad du
antyder.

Bisp Martensen skrev engang i Kristelig Dagblad sin sammenfatning af det
moderne menneskes syn på gud og død. Den er lidt sjov, og ikke i modstrid
med mine vage fornemmelser.

Universet gennemstråles af radiobølger på alle bølgelængder.
Hvert menneske er en "antenne",
der suger nogle af dem til sig, og nogle af dem er vor fælles virkelighed,
og nogle er vor private tankeverden.
Batteriet i antennen er med et livs længde. Efter døden fortsætter måske
nogle rester af liv i en ny anttenne.
Etik er en privatsag, men det er naturligt at opleve en korpsånd og at gøre
det til hobby at livet bliver bedre for efterkommere i fremtiden.
Som Goethe skrev "Den skønneste sjælevandring er at se sig selv genopstå i
et andet menneske".

Åben , fri dss-debat uden dømmesyge og efter bold ej mand, er en blandt
mange måder at forske og dermed bidrage til indsigter der skaber en bedre
verden. Og især hvis man tør lade meninger brydes, Uden uenighed er det
kedeligt. Hvis nogen ser sport i polarisering - hvad jeg ikke oplever gælder
mig - er det såmænd heller ikke noget problem.

Fra : Tomas O.

Dato : 10-06-02 20:43

Bo Warming skrev:

SNIP

> [...]
> forskel mellem dine og mine grundholdninger.Måske forskellige
> redskaber og midler, men ikke afvigende fremtidsmål.

Jeg kan nu se en helvedes forskel mellem Søs og dig.

Du provokerer i et bankende køre i dine indlæ gog ngoengange KUN
for at provokere. Når man går dig på klingen viser det sig ofte at
det KUN er provokationer og ikke dine egne meninger du lufter.

En kedelig måde at debattere på.

Og jeg synes du har en kedelig tendens til at slå mig og Søs
sammen med dig selv. Yrkh siger jeg bare. Vi to er så langt fra
hinanden som man kan være.

Tomas
dk.snak.snik

Fra : Sott

Dato : 10-06-02 21:34

> [...]
> hidtil). Og mon ikke det store flertal af europæere og
> konfuzianere(koreanere, japanere, kinesere) har ca samme halv-ateistiske

Jeg ved det ikke.

> Som alle vist har gennemskuet er der lidt venskabeligt drilleri, i at
efter
> folk uden at ane en kæft om mit livssyn, førte værre-end-racistiske
> aggressioner frem mod mig, før dss-festen,

Er det mig, du mener?

> så viser jeg nu at ingen kan
> sætte en finger på forskel mellem dine og mine grundholdninger.Måske
> forskellige redskaber og midler, men ikke afvigende fremtidsmål.

Det finder jeg på en måde betryggende, en rar tanke.

> At jeg er medlem af både den katolske kirke og den danske folkekirke ,
> betyder ikke at jeg har en anderledes "kultur-kristendom" end hvad du
> antyder.

Okay.

> Åben , fri dss-debat uden dømmesyge og efter bold ej mand,

Mener du, at jeg er dømmesyg og går efter manden?

> Uden uenighed er det
> kedeligt.

Enig.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-02 06:27

> Jeg ved det ikke.
snip
> Er det mig, du mener?
snip
> Det finder jeg på en måde betryggende, en rar tanke.
snip
> Mener du, at jeg er dømmesyg og går efter manden?

BW: Nej, jeg ser ikke særlige problemer og slet ikke uvenskaber vedr dig Søs

Heller ikke vedr Tomas med hvem jeg en slags "duel" kørende

Ikke let the best man win
men lad det bedste synspunkt vinde

Og da synspunkter hos os alle er lidt forskellige og lidt overlappende.
så nås aldrig en personudpeget vindertriumf
- mon vi ikke alle vil føle at vi selv hældte mest mod det vindende
synspunkt, for vi bruger ikke veldefinerede ord - "alt flyder", kunne man
forvrænge det, men .jo mer man vender og drejer spørgsmålene, jo mere
brugbar bliver den sandhedssøgning vi famler os frem til.

Jeg fik forresten ikke gjort min latter-orgasme indgangsvinkel færdig, så:

Engang spurgte jeg en massagepige om hun nogensinde kommer med en kunde

Hun misforstod spørgsmålet som konkret og ikke generelt og svarede

"Så koster det ekstra"

Det er da såre naturligt at hvis kæresten har købt bøffer og rødvin og
hyggen har været god længe, så opnås ofte en særlig god kvindeorgasme ved
det efterfølgende samleje.

Ligesom man ikke skuffer sin chef, der anstrenger sig for at være sjov -
man er da et høfligt menneske og ler af hans vitser,

Man er human og flink, og det er ikke kun fordi det betaler sig.

Ifølge Politikens forside her til morgen, er det franske hold dobbelt så
meget værd som det danske. Men måske vi vinder - ingen af os lader alt styre
af økonomi,
og chancen for at kæresten går med til et nyt køkken eller chancen for at
man forfremmes til en mere magtfuld position af sin chef(eller undgår næste
prikkerunde).

Fra : Sott

Dato : 13-06-02 15:55

> Det er da såre naturligt at hvis kæresten har købt bøffer og rødvin og
> hyggen har været god længe, så opnås ofte en særlig god kvindeorgasme ved
> det efterfølgende samleje.

Ikke for mig. Det er ganske simpelt et spørgsmål om at
pirre og stimulere klitoris længe nok - sådan meget groft
stillet op. Og den behøver altså ikke blive stimuleret med
hverken bøffer eller rødvin.

/Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-02 16:07

Sott skrev:

> Ikke for mig. Det er ganske simpelt et spørgsmål om at
> pirre og stimulere klitoris længe nok - sådan meget groft
> stillet op. Og den behøver altså ikke blive stimuleret med
> hverken bøffer eller rødvin.

En halvkold flaske og en varm bøf der skiftevis gnides mod klitten
gør det ikke for dig?

Tomas som ikke kunne dy sig.
--
I hate quotations. Tell me what you know.
Ralph Waldo Emerson

Fra : Sott

Dato : 13-06-02 16:11

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

> En halvkold flaske og en varm bøf der skiftevis gnides mod klitten
> gør det ikke for dig?

Jeg kommer pludselig i tvivl, når det stilles op sådan *GG*

Måske det var en test værd, på den anden side, hvis det
så skal være rigtigt spændende, så skal bøffen vel være
godt krydret (f.eks. en anelse chili *auch*) - og flasken
skal ikke rive - den skal vel kunne bruges til andet og
mere end lige gnubberi.

Christ - det er allerede en hel videnskab, jeg tror, jeg
springer over, og syr i hånden i stedet for *LOL*

> Tomas som ikke kunne dy sig.

Klart!

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-06-02 15:55

Sott <sott_s@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
> godt krydret (f.eks. en anelse chili *auch*) - og flasken
> skal ikke rive - den skal vel kunne bruges til andet og

Tja, du kan jo også lytte lidt til mændenes erfaringer: Vi har jo altid
med stor fornøjelse kombineret rå lever med støvsugerslangen. Og i
stedet for vino kunne du jo overveje en Fanta - den gamle flaske,
forstås Ellers har BW vel lidt erfaring med håndbruserslangen, med
og uden brusehovede, som du kunne blive delagtiggjort i...

> Christ - det er allerede en hel videnskab, jeg tror, jeg
> springer over, og syr i hånden i stedet for *LOL*

Altså godt gammeldags "håndarbejde". Den er god med dig.

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-06-02 18:28

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> wrote in message

Ellers har BW vel lidt erfaring med håndbruserslangen, med
> og uden brusehovede, som du kunne blive delagtiggjort i...

På universitetet lærer man at tænke abstrakt og teoretisk - man behøver ikke
have gjort fejl og erfaringer selv, for at udtænke praktiske løsninger (som
jeg håber andre afprøver og tilbagemelder om, så dss bliver en vidensbank! )

Min far var opfinder/maskiningeniør og jeg har været med til mange
brainstorming-.sessions, hvor man lader associationerne fare ud af tangenten
og grundloven er at man er positiv og ikke cutter ide-extasen short.

Iøvrigt er den med en finger ind at gøre rent, det eneste jeg har prøvet,
efter at min eneste analelskerinde sagde "er du sart?" da jeg rynkede på
næsten af brunt på den.

Den med telefonbruseren var en newbies ide, og han lød erfaren, så jeg
bryggede videre på oplægget og foreslog at de der vil have grundig rensning
ikke presser telefonbruserhovedet mod ringsmusklen, men tar bruseren af
slangen og stikker slangen op - hvorefter en hypernervøs oplyste at
dss-consensur fraråder pga sprængnings-risisiko - som jeg anser for
paranoia... Hjernespind og skrivebordsteori - men ikke uden sund fornuft,
mener jeg.

Fra : Sott

Dato : 19-06-02 19:31

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse

> Tja, du kan jo også lytte lidt til mændenes erfaringer: Vi har jo altid
> med stor fornøjelse kombineret rå lever med støvsugerslangen.

Og hvad skulle jeg liiiige bruge støvsugeren til *GG*

> Og i
> stedet for vino kunne du jo overveje en Fanta - den gamle flaske,
> forstås

Niksen - jeg har et hedt, inderligt og langvarigt forhold til
Cocioflasker (1 liters) - de har sådan en lækker nubret
"hals" *GF* - og så gør det jo ikke noget, at jeg også
vældig godt kan lide indholdet.

> Ellers har BW vel lidt erfaring med håndbruserslangen, med
> og uden brusehovede, som du kunne blive delagtiggjort i...

Jeg foretrækker da de store ketchupflasker fra Fakta *hehe*.

> Altså godt gammeldags "håndarbejde". Den er god med dig.

Mmmm.... det er rigtigt godt!

Tusinde hilsner
Søs