gta3 - map2 - "two face" tanner
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-02 20:09

Den der mission hvor man skal smadre en stikker fra politiet, hvor man så
kommer op på 4 politi stjerner når man har røret ham én gang. Hvordan
klarede i den misson? Jeg kan MAX komme op og smadre ham ½, før jeg har
skiftet bil 10 gange, og har smadret 20 LAPD biler...

Venter i med at begynde at smadre ham til han er ude ved vandet, også på en
eller anden måde skuppe ham i vandet?

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 09-06-02 20:54

Han stiger ud af bilen på et tidspunkt. Der kan du nakke ham, hvis du da har
overlevet indtil da...

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-02 19:35

Stiger ud af bilen!? Jeg kørte efter ham i tja.. meget lang tid.. Og han
steg ikke ud af bilen.. Men jeg har gennemført den med at kaste 10 tons
HE'ere over mod hans bil mens den var igang med at bakke ud, da den var kørt
ind i en lygtepæl..

Fra : Danni Plougmann

Dato : 09-06-02 20:55

er det den mission hvor man skal smide en granat ind af et windue
hvis det er den så placer 2 store biler i den smalle passage han køre ud af
også har du rigeligt med tid og plads til at nakke ham

/danni plougmann

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-02 06:20

>er det den mission hvor man skal smide en granat ind af et windue
>hvis det er den så placer 2 store biler i den smalle passage han køre ud af
>også har du rigeligt med tid og plads til at nakke ham

Eller endnu lettere; kør dehen i en lastbil, og parker foran garagen -
på den måde kan de slet ikke komme ud, og man kaster så blot en granat
eller to ind i garagen. :)

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : Nano**

Dato : 09-06-02 20:59

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> [...]
> skiftet bil 10 gange, og har smadret 20 LAPD biler...
>
> Venter i med at begynde at smadre ham til han er ude ved vandet, også på

efter du har væltet ambulancen, så skynd hen til paint 'n spray og få den
bil malet. Så kan du i ro og mag smadre "mumien"

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 09-06-02 21:13

peet_dk wrote:

> [...]
> skiftet bil 10 gange, og har smadret 20 LAPD biler...
>
> Venter i med at begynde at smadre ham til han er ude ved vandet, også på en

Jeg ventede til han stoppede for rødt ved et kryds, og helt tilfældigvis
holdt han bagved nogen, så han havde svært ved at komme væk, da jeg
kørte op på siden af ham og tømte et par uzi-klips i hans dyt.

Mvh. Jacob.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-02 06:16

>Venter i med at begynde at smadre ham til han er ude ved vandet, også på en
>eller anden måde skuppe ham i vandet?

Ude på vandet? Jeg fulgte efter ham og inden længe holdt vi -
ufrivlligt - i en større flok sammen med et par politibiler og et par
civile. Inden han kunne nå at komme løs hoppede jeg ud, og smed et par
håndgranater ind i bunken. En masse eksplosioner senere var missionen
klaret. :)

Tror jeg brugte 2-3 forsøg - og hver gang kom vi i karamboulage med en
hel del andre biler. Som regel politibiler. Og så slog det mig, at der
jo ikke var nogen der sagde, at man skulle smadre ham ved at bruge et
køretøj - så jeg hoppede som sagt ud og smed et par "æg".

Mvh, Claus
---

Fra : Decker

Dato : 10-06-02 14:56

["peet_dk" <nope> wrote:]

>Den der mission hvor man skal smadre en stikker fra politiet, hvor man så
>kommer op på 4 politi stjerner når man har røret ham én gang. Hvordan
>klarede i den misson?

Tog en rocket-launcher, parkerede bilen _uden_for_ det blå checkpoint
der aktiverer sekvensen, og gik hen til det i stedet. Når man får
kontrollen over ens karakter i spillet igen, så er det bare at ramme
hans bil med et missil.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-02 03:07

> [...]
>der aktiverer sekvensen, og gik hen til det i stedet. Når man får
>kontrollen over ens karakter i spillet igen, så er det bare at ramme

Ha ha! Fedest! Meget lettere kan det da vist ikke gøres! :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-06-02 11:02

On Mon, 10 Jun 2002 19:06:54 -0700, Claus Nielsen <> wrote:

>Ha ha! Fedest! Meget lettere kan det da vist ikke gøres! :)
Men det kan komme tæt på, har prøvet at indlede missionen med at hamre
ind i siden på ham hvorefter han flippede. Politiet nåede knap nok at
komme:).
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen