MS Windows
briani 27239
Stifinder og cd-rom drev
Fra : Gitte

Dato : 09-06-02 19:13

Hej
På min søns pc har vi en del problemer med stifinderen idet den ikke helt
fatter at man skifter cd-rom i cd-rom drevet! Hvis vi bare åbner og skifter
cd'en så viser den udseende på den forrige cd istedet for, vi er nødt til at
åbne, fjerne, lukke, vente.... åbne, putte i, lukke for at få den til at
fatte at der er skiftet cd. Dette er lidt "bøvlet" når man skal installere
noget der kræver at man skifter cd undervejs.

Gitte

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-06-02 19:23

Gitte wrote:
> [...]
> for at få den til at fatte at der er skiftet cd. Dette er lidt
> "bøvlet" når man skal installere noget der kræver at man skifter cd

Prøv at trykke F5

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Gitte Ottosen

Dato : 04-07-02 08:12

Det hjælper ikke at trykke F5, problemet er generelt ikke kun når vi
arbejder med stifinderen. Hvis vi er igang med at installere et program
og
skal skifte cd undervejs så kan den ikke "se" at vi har skiftet cd, den
bliver ved med at requeste at vi sætter den korrekte cd i.
Samtidig kan vi i stifinderen dobbeltklikke på cd-rom ikonet og faktisk

vist indholdet af den cd-rom vi IKKE har i!!!!!