MS Windows
briani 27239
Hvordan printer man en fil liste
Fra : dion

Dato : 09-06-02 19:03

Jeg har så mange foretrukne at jeg er ved at miste overblikket.

Bare jeg kunne printe en liste i alfabetisk orden inkl. indhold af
undermapper.
Helst med URL.

Fra : Gevaldi

Dato : 09-06-02 19:18

dion skrev:

> Jeg har så mange foretrukne at jeg er ved at miste overblikket.
>
> Bare jeg kunne printe en liste i alfabetisk orden inkl. indhold af
> undermapper.
> Helst med URL.

Hvis du går i "Filer" er der et punkt der hedder
Importer og eksporter, der kan du vælge at
eksportere foretrukne til en htm fil og den
laves i alfabetisk orden.
Det er så snildt at alle undermapperne også
bliver vist med "Hovedmappen" som overskrift.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : dion

Dato : 09-06-02 20:18

Jeg har prøvet. Men hos mig kommer de ikke i alfabetisk orden. Jeg bruger
windows XP.
Alligevel er det en god ide . 3/4 løsning af mit problem.