GTA3 - Madmen
Fra : Jacob Christiansen

Dato : 09-06-02 19:00

På den anden ø - telefonboksmission. Fra telefonboksen får jeg at vide at
jeg skal hente en gammel bil, hvilket jeg gør. I det jeg sætter mig ind i
bilen (den gamle), kommer der en varevogn ind på parkeringspladsen, hvor jeg
holder. Problemet er at ud fra denne og flere varevogne kommer såkaldte
madmen. Disse madmen griner knækkende (det er ikke problemet) og har dynamit
spændt på kroppen (det er problemet). Herefter sker der det, at de løber
over mod min bil for derefter at detonere dynamitten. Min mission er så at
skyde disse madmen + at sprænge varevognene i stykker. Det er skidesvært -
jeg har prøvet en milliard gange.Er der nogen der genkender missionen og har
gennemført så vil jeg gerne modtage et råd.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-02 19:29

Det er da for håbeligt de der bonus missioner? (som man ikke behøver at
klare...)

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 09-06-02 20:55

Er telefonboksmissionerne bonusmissioner? Jeg har da klaret alle indtil
da...

Fra : Frost

Dato : 09-06-02 22:20

"Jacob Christiansen" <jaquilo@tiscali.dk> wrote in message
> Er telefonboksmissionerne bonusmissioner? Jeg har da klaret alle indtil
> da...

Det er kun bonusmissioner, som du ikke behøver klare for at komme videre i
spillet. Men sjove er de da. :)

Fra : Esben

Dato : 09-06-02 20:53

> [...]
> jeg har prøvet en milliard gange.Er der nogen der genkender missionen og har
> gennemført så vil jeg gerne modtage et råd.

Jeg skyndte mig at køre næsten ud for enden af en af de der indgangsgader til parkerings pladsen, steg ud af vognen, gik tilbage og
skød galningene en efter en, efterhånden som de kom rendende. Hvis man bare stiger ud af vognen med det samme, risikerer man at de
kommer rendende fra alle vinkler, og så er det ikk skægt.

--
Esben

Fra : Nano**

Dato : 09-06-02 20:57

> [...]
har
> gennemført så vil jeg gerne modtage et råd.

Sådan her har jeg gjort det:

Først skal du have en Bazooka og/eller et godt gevær, har du ikke det kan de
købes på militær anlægget nord på.

Når du er på parkingspladsen og de gale mænd løber efter dig, så kør væk i
en fart. Kør ud på en af vejene og hav dit gevær parat, så går du stille og
roligt ind på parkings pladsen igen og skyder de mænd der kommer i mod dig,
så snart du kan, så fyr en raket i en varevogn, tror de 4-5 stykker. Får du
en stjerne så kør en lille tur til den er væk. Gå så tilbage igen og gør det
samme.

Det hjælper ikke kun at skyde mændene, de bliver ved med at komme ud af
varevognene.

Held og lykke

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-02 06:09

>Er der nogen der genkender missionen og har
>gennemført så vil jeg gerne modtage et råd.

Tja, jeg tror jeg skulle efter det 5-6 gange. Jeg klarede det... eller
rettere; da jeg klarede det, da kørte jeg en bil ind i gyden ved
papkasserne, så den bil der kommer derfra ikke rigtig kan komme ind -
og heller ikke de folk der kommer fra bilen. Dette forsøgte jeg også
lige inden jeg klarede det, men da virkede det ikke...

Men ellers klarede jeg det ved, at hoppe ud af bilen, og skyde
mændene. Deres eksplosioner rev to af bilerne med. Resten blev ryddet
op med hjælp af min bazooka. Men det virkede desværre alt sammen mere
eller mindre tilfældigt. Det kunne lige så godt have kikset gevaldigt.

Beklager jeg ikke har noget mere konkret at byde på. :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Simon Kamber

Dato : 11-06-02 11:02

On Sun, 9 Jun 2002 20:00:09 +0200, "Jacob Christiansen"
<jaquilo@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>jeg har prøvet en milliard gange.Er der nogen der genkender missionen og har
>gennemført så vil jeg gerne modtage et råd.
Nådada, skulle lige til at spørge om det samme.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen