Ny Hjemmeside
Fra : Randi Kristensen

Dato : 09-06-02 18:57

Hej alle sammen

For første gang nogen sinde har jeg kastet mig ud i disse hjemmesider...
Det blev til en hjemmeside om mine to dejlige katte. Kig forbi hvis i
lyster. Jeg modtager gerne ris og ros.

Hilsen Randi

http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 09-06-02 19:14

Det er et meget, meget flot design, men linksene Om os, Fotogalleri og Send
en mail åbner (i hvert fald hos mig) i et helt nyt vindue med alle rammerne
i stedet for, at det bare er hovedrammen, der skifter.

Hilsen, Niels Peter

"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Randi Kristensen

Dato : 09-06-02 19:22

Tak for de pæne ord.

Jeg har set fejlen og rettet den. Tak for din opmærksomhed.
Randi

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 10-06-02 13:58

Det er en rigtig fin hjemmeside og søde katte.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Randi Kristensen

Dato : 10-06-02 15:24

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in message

> Det er en rigtig fin hjemmeside og søde katte.
>
> --
> Camilla Christiansen
>
> www.snabe.dk/camilla
> Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Tak Camilla. og i lige måde.