MS Windows
briani 27239
Program til grafikkort finder?
Fra : [7451]Anders

Dato : 09-06-02 18:41

Kan man få et program, der kan finde ud af hvad ens grafikkort er. Jeg står
og mangler en driver til win98.
Og maskinen er plomberet. Så jeg kan ikke åbne skjoldet.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-06-02 19:19

Sun, 9 Jun 2002 19:40:44 +0200, skrev "[7451]Anders"
<iversen@nypost.dk>:

>Kan man få et program, der kan finde ud af hvad ens grafikkort er. Jeg står
>og mangler en driver til win98.

Normalt kan man se det ved at højreklikke på skærmen =>
egenskaber => indstillinger, men hvis der ikke er installeret en
driver er det ikke sikkert.

>Og maskinen er plomberet. Så jeg kan ikke åbne skjoldet.

Ellers skulle Sisoft Sandra kunne klare det.
<http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/>

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-06-02 19:25

[7451]Anders wrote:
> Kan man få et program, der kan finde ud af hvad ens grafikkort er.
> Jeg står og mangler en driver til win98.
> Og maskinen er plomberet. Så jeg kan ikke åbne skjoldet.

når du booter maskinen står der som regel hvilket grafikkort det er . Det er
inden den tæller ram op og finder harddiske. Det er kun i et kort sekund så
man skal være vaks.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Jesper KA

Dato : 09-06-02 23:39

[7451]Anders <iversen@nypost.dk> wrote in message
> Kan man få et program, der kan finde ud af hvad ens grafikkort er.
> Jeg står og mangler en driver til win98.
> Og maskinen er plomberet. Så jeg kan ikke åbne skjoldet.

Er maskinen plomberet af en forhandler ?
Hvis den er skal du ikke være nervøs for at
bryde den plombering da den ingen indflydelse
har på garanti osv ..

Spørg evt. i dk.forbruger

Regards