MS Windows
briani 27239
Feiya Compact Flash USB-læser under winXP
Fra : Jesper Brock

Dato : 09-06-02 18:30

Hej gruppe

efter en opgradering til WIN XP er jeg løbet ind i problemer med min Feiya
USB-læser - den kører simpelthen ikke under WIN XP.

Når jeg slutter læseren til USB-porten, identificerer Win XP den ganske
korrekt som et USB-diskettedrev, men selvom jeg sætter et CF-kort i, kan jeg
ikke få adgang til det.CF-kortet fejler ikke noget, da det virker fejlfrit i
en kortlæser under Win 2K.

Er der nogen, som kender en metode, hvorpå det ovennævnte drev kan bringes
til at fungere under XP. Ifølge PRC-data er der solgt en del af ovennævnte
drevtype, og jeg kan da vel ikke være den eneste ejer, som kører WinXP...?

--
/Jesper
Flashlight-Gruppen.dk

Gud sagde: lad der blive lys... og det blev der.
For heldigvis havde vi været der dagen før og lagt kabler ud...

Fra : pong

Dato : 10-06-02 15:40

"Jesper Brock" <jesper.brock@[KILLSPAM)superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> efter en opgradering til WIN XP er jeg løbet ind i problemer med min Feiya
> USB-læser - den kører simpelthen ikke under WIN XP.

Jeg har samme kort læser som du, men har heller ikke fået det til
at virke under win 2000 eller XP.

så jeg lytter lige med

Fra : lars

Dato : 16-06-02 10:18

tjaa der er en driver til 2000
http://www.feiya.com.tw/support/download_flashcard.asp?word1=1&word2=3&id=23

og den virker da også under xp
selvom jeg skal boote hver gang jeg har brugt den.
ellers låser xp
men det er en dårlig læser så jeg bruger den ikke mere
efter jeg fik et canon kamera, som
kom med sin egen usb driver og ledning.