Bådsplads i Københavnsområdet?
Fra : Bjarne Haug

Dato : 09-06-02 17:42

Hvor kan man henvende sig for at få fat i en lille bådplads i KBH´s området?
Jeg har fået mig en lille jolle, men mangler et sted at "parkere" den...?

Venligst
Bjarne Haug

Fra : @ndersson

Dato : 09-06-02 18:09

"Hvor kan man henvende sig for at få fat i en lille bådplads i KBH´s
området?
Jeg har fået mig en lille jolle, men mangler et sted at "parkere" den...?"

måske Brøndby Havn.. der er små pladser www.brondbyhavn.dk/ men du kan jo
selv kikke.. Ifølge www.krak.dk er der 13 - 14 minutters kørsel fra
Rådhuspladsen.
--
Hilsen

Andy (2630)
skrivtilandy@12move.dk
En glad sejler fra Brøndby Havn
www.brondbyhavn.dk/

Fra : Een Paalaaget

Dato : 09-06-02 21:12

Jeg forhørte mig sidste år hos havnefogeden i Christianshavns kanal om plads
til en 22 fod sejlbåd. Det var ikke noget problem, faktisk var pladsen jeg
fik anvist yderst fed. Eneste minus: 8000,- årligt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-06-02 01:38

"Bjarne Haug" <haug@almostblue3d.dk> skrev i

> Hvor kan man henvende sig for at få fat i en lille bådplads i KBH´s
området?
> Jeg har fået mig en lille jolle, men mangler et sted at "parkere" den...?

Muligvis en helt vild ide..men har du prøvet de lokale sejlklubber?!

Svanemøllehavnen tal med Mogens Pedersen
Sejlklubben lynetten tal med Flemming Bram
Christians Kanal Der er flere bådelaug, se i telefonbogen
Hundige Mågen/Hejren telefonbogen
Ishøj havn.......... telefonbogen

osv.... osv...

Claus