Hjemmeside - hvor?
Fra : Lene Sahl

Dato : 09-06-02 16:13

Hvor kan jeg uppe min FP hjemmeside med FP extentions, og hvor der IKKE er
reklamer på siden?
M.v.h.
Carsten

Fra : Jonas Astrup - HTML.~

Dato : 09-06-02 22:36

Lene Sahl wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hvor kan jeg uppe min FP hjemmeside med FP extentions,
> og hvor der IKKE er reklamer på siden?

Mange steder. Vi har f.eks. gode erfaringer med ScanNet - www.scannet.dk -
dem tør jeg godt anbefale.

Men prøv evt. at stille dit spørgsmål i dk.edb.internet.udbydere.webhotel
istedet. Det er den mest korrekte gruppe til sådan nogle spørgsmål.

Mvh
Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik P.

Dato : 10-06-02 07:24

Hvis du søger gratis hosting kan du få det hos Tiscali.
Deres FrP Ext. fungerer dog ikke i øjeblikket p.g.a. ombygning.
erik