Hvordan gør man det ?
Fra : Pussyman

Dato : 09-06-02 15:17

Hej

Et eksempel:

Hvad skal jeg bruge af hardware/servere hvis jeg vil etablere en forbindelse
hjemme fra mig af og til den skole jeg går på's netværk. Jeg skal bruge ISDN
til det.

Jeg håber at nogle kan hjælpe

Fra : Jönson

Dato : 09-06-02 19:48

Du kalder op til skolens server, og husker at indtaste IP'er, submasker, dns
osv. hvis dette skal bruge, det kræver offcause at skolen server er en der
kan kaldes op til.

Fra : Jacob

Dato : 16-06-02 09:55

Jönson <I-HATE-SPAM@FUCK-DIG.LORT> skrev i en