MS Windows
briani 27239
Windows billed og fax fremviser
Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 09-06-02 15:02

På vore 2 computere som begge har samme programmer installeret (mener jeg)
bliver foto via stifinder vist forskelligt. Begge er med win xp pro dk og
Office xp dk samme diverse andre programmer.

På den ene bliver de vist i Windows billede og fax fremviser og det er det
vi helst vil have.

Den anden viser dem i Microsoft fotoeditor .

Der er ikke rigtig nogen hjælp at hente hverken i Windows hjælp eller via
Google. Kan I hjælpe mig til at få ændret indstillinger så Microsoft
Fotoeditor ændres til Windows billede og fax fremviser

på forhånd tak

--
NOSPAM
fjernes i e-mail

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-06-02 17:22

Sun, 9 Jun 2002 16:01:51 +0200, skrev "[6800] B. Rosch"
<roschNOSPAM@pc.dk>:

>Der er ikke rigtig nogen hjælp at hente hverken i Windows hjælp eller via
>Google. Kan I hjælpe mig til at få ændret indstillinger så Microsoft
>Fotoeditor ændres til Windows billede og fax fremviser

Højreklik på en af de forskellige filtyper (*.bmp, *.jpg, *.gif
osv) => Åbn med => Vælg MS billede... og sæt et flueben ved, at
dette program altid skal bruges.

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 10-06-02 23:53

> Højreklik på en af de forskellige filtyper (*.bmp, *.jpg, *.gif
> osv) => Åbn med => Vælg MS billede... og sæt et flueben ved, at
> dette program altid skal bruges.
Tak det vil jeg prøve snarest

--
NOSPAM
fjernes i e-mail

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 11-06-02 14:32

"[6800] B. Rosch" <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
> "Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tak det vil jeg prøve snarest
Jeg siger nu mere end tak, for hvor har det givet mig problemer med alt det
jeg har prøvet og så var det så simpelt. Familiefreden er genoprettet
tak

--
Fjern NO SPAM i emailadresse
Med venlig hilsen

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002