Mine fisk dør.
Fra : Claus Weichel

Dato : 09-06-02 14:44

Jeg har et 63 l. akvarium. Det har stået ny i en måned, den første uge
kun med planter,vand og pumpe. Jeg skiftede for en uge siden 1/3 del af
vandet.

Nu er 5 neonfisk og 3 sværdrager og 2 røde der lidt mindre ind
sværdragerne døde. Jeg har bemærket, at de 2 små røde har stået og gemt
sig i mellem planterne, og at den ene sværdrager hun havede hvide
pletter på kroppen. Hvad kan der være galt.?

Claus Weichel

Fra : Henrik Lohse

Dato : 10-06-02 00:28

Hej Claus

Der er hvist ingen tvivl; dine fisk har fået fiskedræber. Du må en
tur ned til din akvariepusher og købe noget medicin. Og så skal
du nøje følge brugsanvisningen på pakken, så skulle dine fisk
gerne komme sig.

mvh
Henrik