Nye fotos
Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 13:48

så har jeg taget mig sammen, og lagt nogle nye fotos
op af bølle-babyerne, og ja rækværket er nedlagt, det
er jo ingen skam at "gi' op" med sådan en flok "bavianer"

http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID
=37221719

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-06-02 14:19

Marianne,
Linet dur ikke da vi ikke "ejer" albummet og ikke kan logge ind som dig.
Du skal give os linket til din offentlige/public webshots communty page

mvh Camilla

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 14:51

Tsk tsk man skal da også gøre alting selv..........

denne her skulle være rigtig

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 14:53

NOPE...............HMM alle gode gange 3 denne her
er altså god nok (skamme mig skamme mig)

-
http://cards.webshots.com/cp-27031272-twpF-album/37221719Spxejp-

Fra : Camilla Baird

Dato : 09-06-02 17:22

> NOPE...............HMM alle gode gange 3 denne her
> er altså god nok (skamme mig skamme mig)

> [...]

Tak for den rigtige link og de dejlige billder (Det er ikke noget at
skamme sig over at man sender den forkerte link fra webshots - det har
jeg også gjort - man skal lige lære deres system at kende...)
mvh Camilla

Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 18:28

Næh de er ikke blevet afsat endnu, jeg synes bare lige pludseligt at de var
nogle Mille/Molly katte, og ja de er super dejlige allesammen, det lyder
som om nogen
har byttet dem ud med en flok elefantunger når jeg sidder
i stuen lige under dem

Fra : jensenjs

Dato : 11-06-02 22:30

In article <4557ed0b089556b1525fe0ae9bb102ab.54586@mygate.mailgate.org>, primpraus@mail.dk says...

> [...]
> skamme sig over at man sender den forkerte link fra webshots - det har
> jeg også gjort - man skal lige lære deres system at kende...)

Linket virker men nogle newsreadere deler lange linier op så
et langt link er på to linier og når man klikker på linket
så er det kun den første del af linket der gælder resten tager
newsreaderen så ikke højde for, så får man et ufuldstændigt link.
Hos mig er linket delt sådan at =37221719 står på den anden linie
og ikke tages med som en del af linket, jeg kopierer så linket
begge linier og sætter dem ind i adresse feltet i internet explorer

mvh jensenjs

Fra : Kate

Dato : 10-06-02 21:23

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> http://cards.webshots.com/cp-27031272-twpF-album/37221719Spxejp-

Uhhh, hvor er de dog søde. Godt det ikke er mig som skal ha' dem
rendende rundt om benene, jeg ville nok ha' svært ved at give dem fra
mig.

Kate

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 09-06-02 15:12

Hvor er de bare søde, bare jeg havde plads til en kat mere øv øv. Jeg er
især vil med Fru Vom og Lillebror og Ada og Agnes.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-06-02 17:03

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> så har jeg taget mig sammen, og lagt nogle nye fotos
> op af bølle-babyerne, og ja rækværket er nedlagt, det
> er jo ingen skam at "gi' op" med sådan en flok "bavianer"

hov... er jeg gået glip af noget??
er de to sorthvide piger blevet afsat eller har du bare givet dem navn for
nemhedens skyld???

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-06-02 18:01

Ja, der er altså noget med navne idag.
-Mille og Molly; Det hed de første to katte i mit liv, og det gippede helt i
mig da jeg så Mariannes Mille. Vi har altid kaldt sådan nogle sort-hvide
misser for Mille-katte i min familie (Hvorfor kan ses her:
http://pandoras_burmese.tripod.com/gv/)

Dejlige billeder foriøvrigt, Marianne.
De ser da ud til at stortrives *S*

Katrine