MS Windows
briani 27239
Lokalt netværk
Fra : Morten Andersen

Dato : 09-06-02 12:34

Hej NG,

Nogen som kender til en guide på nettet om hvordan man får 2 windows
computere til at se hinanden når man går ind i Andre computere?

Der er tale om en win2000 og en NT. Forbundet med kabel ml. netkort.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 09-06-02 14:56

Kig her:

http://www.homenethelp.com/home-network.asp

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Sysadm

Dato : 09-06-02 22:31

Installer netbeui protokol, brug krydset UTPkabel, så skulle det gå.

/sysadm

Fra : kj

Dato : 10-06-02 08:15

"Morten Andersen" skrev d. 09-06-02 12:34 dette indlæg :
> [...]
>
> Der er tale om en win2000 og en NT. Forbundet med kabel ml. netkort.
>
> Jeg kender ingen guide, men det skulle ikke være noget stort problem,
check dine IP adresser og Subnetmaske, er de rigtige skulle du kunne
se dem alle i andrecomputere, prøv og pinge dem 1 for 1 og se om der er
forbindelse,
kj

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Andersen

Dato : 10-06-02 19:38

"kj" <kj.news@kandu.dk> wrote in message

> check dine IP adresser og Subnetmaske, er de rigtige skulle du kunne
> se dem alle i andrecomputere, prøv og pinge dem 1 for 1 og se om der er
> forbindelse,
> kj

Tak for jeres svar.