Slankemad
Fra : Randi Kristensen

Dato : 09-06-02 11:21

Hej alle sammen.

Jeg skriver igen fordi i hjalp mig så fint da jeg skulle sammenfører
mine to katte.
Det går forøvrigt rigtig godt, en uge sammen, og de er som gamle venner.
De deler af madskålen og sover, leger og hygger sammen. Det er ren
lykke... altså næsten for sagen er at de begge er i god stand :) Nok for
god.

Er der nogen der har erfaring med slankemad til katte?

På forhånd tak

Randi

Fra : Kate

Dato : 09-06-02 12:33

"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote in

Hej Randi,

Det er jo herligt at sammenføringen er gået så glat. Tillykke med det.
Det er da dejligt at se dem sammen, ikk`?

> Er der nogen der har erfaring med slankemad til katte?

Jeg har haft meget glæde af Hill's R/D til Sofie. Hun var temmeligt
godt i stand sidste år, men uden at ha vejet hende mener jeg selv at
kunne se at hun ikke er helt så rund om maven mere.
Jeg ved der er mange mærker, men da Sofie har en grim tendens til tynd
mave ved det mindste foderskifte har jeg valgt at holde mig til dette
som huntrives rigtigt godt på.

Kate

Fra : Randi Kristensen

Dato : 09-06-02 18:55

"> Hej Randi,

> Det er jo herligt at sammenføringen er gået så glat. Tillykke med det.
> Det er da dejligt at se dem sammen, ikk`?

Jo det er pragtfuldt.

> [...]
> Jeg ved der er mange mærker, men da Sofie har en grim tendens til tynd
> mave ved det mindste foderskifte har jeg valgt at holde mig til dette

Hvor kan man få det? Er det meget dyrt? Ikke at penge er det
vigtigste, meeeen man er jo studerende.;)

Fra : Kate

Dato : 09-06-02 22:50

> Hvor kan man få det? Er det meget dyrt? Ikke at penge er det
> vigtigste, meeeen man er jo studerende.;)

Jeg køber det hos min dyrlægen, men kan ærlig talt ikke lige på stående
fod huske hvad jeg plejer at gi'. Jeg køber 5 kg af gangen og det
holder......uh, 5-6 uger. Egentligt skal kun Sofie og Lante ha' det,
men jeg ved at Johan også får sneget sig til at spiser af det. Jeg skal
faktisk nok lige forbi dyrlægen i morgen efter kaninfoder, så kan jeg
da godt lige forhøre mig om R/D'en på samme tid.

Som engangs beløb er det selvfølgeligt en slat penge man skal op med,
men tilgengæld er det meget drøjt. Dengang kattene fik Hill's
almindelige kattemad regnede jeg engang ud at det kostede mig i
kattefoder lige omkring 200-250 kr om måneden at fodre 3 katte, min
veninde fodrede med Whiskas denang og havde kun en kat, det kostede
hende mere. Hun fik skiftet sin over på Hill's.
Nu ved jeg at hun giver sin kat Specific fordi det er hun blevet glad
for. Sidst jeg købte til hende kostede 10 kg 452 kr. og jeg mener hun
så har mad i omkring 3 måneder til sin _meget_ store huskat, han vejer
vidst omkring 8-9 kg.

Kate

Kate

Fra : Kate

Dato : 10-06-02 21:36

Kate <kate@oliwer.dkligeher> wrote in news:ae0ihs$d07$3@sunsite.dk:

> aktisk nok lige forbi dyrlægen i morgen efter kaninfoder, så kan jeg
> da godt lige forhøre mig om R/D'en på samme tid.

Nu kan jeg oplyse at min dyrlæge tager 349 kr. for 5 kg Hill's R/D

Kate