Tabs til Stevie Wonder
Fra : Chris

Dato : 09-06-02 11:27

Hej,

Nu har jeg uden held søgt nettet igennem efter Stevie Wonders
"Lately". Der er masser af sangtekster, men kan nogen hjælpe mig med
nogle tabs.

Jeg har fundet én enkel, men der er ikke tabs til forspillet.

Det er som sådan kun tabs til forspillet, jeg mangler, så hvis du
ligger inde med dem, så post dem gerne til mig. Hér eller på email.

På forhånd tak
Chris

Fra : Søren Gemmer

Dato : 12-06-02 22:36

Hej Chris!

Hvilken indspilning tænker du på?
Jeg har fornyligt lyttet "Lately" af i Wonders egen akustiske udgave, men
der er introen jo bare en I - VIm - IIm - V (dvs. C Am Dm G i C-dur) -
ligesom første halvdel af verset.

Venligst
Søren.

Fra : Chris

Dato : 12-06-02 22:40

On Wed, 12 Jun 2002 23:36:16 +0200, " Søren Gemmer" <gemmer@email.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har fornyligt lyttet "Lately" af i Wonders egen akustiske udgave, men
>der er introen jo bare en I - VIm - IIm - V (dvs. C Am Dm G i C-dur) -

Hmm, de akkorder jeg har til første vers er C Am F G F Fmaj7 Dm7 G
C???

Venligst
Chris

Fra : Søren Gemmer

Dato : 12-06-02 22:55

Hej igen,

har lyttet på det. Vi kan umuligt tale om samme udgave!
Beklager...

mvh,