Asus drivere (BIOS)
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-06-02 09:43

Hej,

Er der nogle der kender et alternativt sted at hente BIOS filer til
ASUS?

ASUS' egen hjemmeside er total defekt at komme i forbindelse med.
Normalt plejer jeg ikke at kunne komme i forbindelse med siden. Nu er
der asp fejl på deres side. Frustrerende.

Mener engang der var en der postede et alternativt link?

Fra : M.N.

Dato : 09-06-02 10:08

"Palle Hans Jensen" <palle@image.dk> wrote in message
> [...]
> der asp fejl på deres side. Frustrerende.
>
> Mener engang der var en der postede et alternativt link?

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/

Mogens

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-06-02 10:12

M.N., for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.hardware.bundkort:

> ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/

Vielen dank.

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 09-06-02 10:17

On 09 Jun 2002 08:42:38 GMT, Palle Hans Jensen <palle@image.dk> wrote:

>Hej,
>
>Er der nogle der kender et alternativt sted at hente BIOS filer til
>ASUS?

http://www.abios.com/

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : John Madsen

Dato : 09-06-02 12:38

Har du prøvet den tyske udgave ?

http://www.asuscom.de/support/techmain/technical.htm

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 09-06-02 19:16

Palle Hans Jensen wrote:
> [...]
> der asp fejl på deres side. Frustrerende.
>
> Mener engang der var en der postede et alternativt link?

du kan logge direkte ind på deres ftp server.. men den kører vist på
samme IIS setup og er ligeså ustabil.. :(

ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/

den er nogenlunde stabil for mig.. held og lykke..

Dennis