Stolt Tortie- "bedste"
Fra : marianne hellemose

Dato : 09-06-02 09:23

Her til morgen da jeg var oppe med mad til Tortie
og ungerne, lagde jeg mærke til noget som gjorde mig
stolt OG fik mig til grine. Jeg har delt værelset op i
to afd. intil de små er rigtig "potte-trænede" killinge-
bakkerne står selvfølgelig i deres afd. og Tortie's
uden for indhegningen, hmm her til morgen så jeg at
en af de små havde taget turen over "rækværket"
for at bruge mors bakke og derefter hoppet/kravlet
ind igen hvor hun/han ?? hørte til. Der går nok ikke
mange dage før rækværket skal nedlægges.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-06-02 10:49

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> Her til morgen da jeg var oppe med mad til Tortie
> og ungerne,[...]

*gg* kan lige se det for mig, en miver med et jeg er altså stor nok
til at bruge en voksen bakke udtryk i ansigtet, for så at kravle over
rækværket med dette udtryk, og jubel tilføjet når den er på vej
tilbage til de andre...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Louise Viborg

Dato : 09-06-02 11:26

Hej Marianne!
Dejligt at høre fra jer Godt at de små og Tortie trives så fint
Hils dem og giv dem en nusser fra mig og Jakob. Vi savner hende

Jeg stødte forresten ind i killingernes far her forleden morgen.

Knus fra Louise

DK Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk