Overførsel af mapper fra pc til Nokia 9110
Fra : Søren Rohde

Dato : 10-02-01 13:18

Hej

Jeg har lige installeret "pc suite" for 9110 på min pc, for at kunne
opdfatere kontakter og filer via kabel. Kontakterne kører fint, men jeg ved
ikke hvordan jeg får den til at sende filer frem og tilbage. Det er
udelukkende sms-neskeder og mapper der skal kunne opdateres, og jeg her ikke
behod for diverse programmer der kan styre aftaler og 2do lister osv. Det
jeg konkret har behov for er at kunne hente alle sms beskeder fra telefonen
over på pc (som back-up), og lægge nye mapper ind. Jeg sender dagligt
sms-beskeder hjem til firmaet som "færdigmeldinger" på udførte kundebesøg.
De er udformet som små "formularer" der ligger i "egne tekster", og jeg
laver derfor dagligt en ny mappe med dagens beskeder. Hvis jeg hjemmefra
kunne lave et komplet mappesystem med et antal ens beskeder ("formularer")
kunne jeg slippe for at kopiere i telefonen.

Nogen idéer til hvordan jeg gør dette?

På forhånd mange tak - og god weekend!

--
Venlig hilsen Søren Rohde