MS Windows
briani 27239
Win98 under XP
Fra : [7451]Anders

Dato : 09-06-02 00:26

Nu har jeg endelig fået installeret XP.
Men jeg har et lille problem.
Hvordan kommer jeg ind i win98.
Jeg har installeret dem i to forskellig bibloteker.
Det er er i starten jeg tænker på.

Jeg har snakket med en herinde, som kunne gøre det.

Fra : Frants Johansen

Dato : 09-06-02 08:11

det kan du ikke - medmindre du under instalation af XP har sat den til at
lave en dual boot - derefter er der frit valg af 98 eller XP Frants

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-06-02 12:40

Når du starter din PC, så kommer der i 2.-3. DOS-vindue en lille menu hvor
der står om du vil starte Windows XP eller Windows. Her vælger du Windows,
så starter den din "gamle" 98.

Bo