Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til en afveksling bare et billede
Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 08-06-02 23:41

http://hjem.get2net.dk/bnielsen/pict4550.jpg er en
lille pudsighed, jeg lige ville dele med jer.
Det var aldrig blevet til noget uden et digitalkamera,
for de andre 10 skud af motivet var ikke noget at
skrive om. Jeg gad vide hvor nemt det er at se
hvad motivet egentlig er, saa jeg siger ikke mere
i foerste omgang.

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : Bjarne_H

Dato : 09-06-02 01:11

"Kai Birger Nielsen" skrev d. 08-06-02 23:41 dette indlæg :
> [...]
> for de andre 10 skud af motivet var ikke noget at
> skrive om. Jeg gad vide hvor nemt det er at se
> hvad motivet egentlig er, saa jeg siger ikke mere

Tja - det minder om noget jeg har set før :)

Glæder mig til at læse hvad det egentlige motiv er!

Mvh
Bjarne H

http://www.kandu.dk/

Fra : JPo

Dato : 09-06-02 06:27

"Kai Birger Nielsen" <bnielsen@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for de andre 10 skud af motivet var ikke noget at
> skrive om. Jeg gad vide hvor nemt det er at se
> hvad motivet egentlig er, saa jeg siger ikke mere

Det er da nemt nok - det er et insekt, der sidder i randen på et vindue med
revnet glas. Antageligt et vindue med jernramme.

Mvh.
J.Po

Fra : CRH

Dato : 09-06-02 08:48

> [...]
med
> revnet glas. Antageligt et vindue med jernramme.

Det er en vindmølle i mege stormvejr.

Hilsen Carsten

Fra : Kai Birger Nielsen

Dato : 10-06-02 08:00

In <3d02e799$0$238$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> "JPo" <pregeh@adslhome.dk> writes:

> [...]

>Det er da nemt nok - det er et insekt, der sidder i randen på et vindue med
>revnet glas. Antageligt et vindue med jernramme.

Nemlig. Den sad lige der, hvor der var opstået et lille hul, så
den kunne mærke vinden udenfor. Jeg har ikke set den slags
natsværmere før, så jeg ville lige fange den på kameraet. Og så
syntes jeg at motivet så tilpas pudsigt ud til at prøve at få
noget af det pudsige med også.

Jeg ville gerne have haft natsværmeren lidt skarpere, men det er
ikke let at se på lcd-skærmen om man har stillet skarpt på
et helt hvidt og ikke ret stort objekt

mvh Birger Nielsen (bnielsen@daimi.au.dk)

Fra : Anders C. Madsen

Dato : 09-06-02 11:32

Kai Birger Nielsen wrote:
> [...]
> for de andre 10 skud af motivet var ikke noget at
> skrive om. Jeg gad vide hvor nemt det er at se
> hvad motivet egentlig er, saa jeg siger ikke mere

Hmmm - det minder de billeder, jeg har af en isdækket vandpyt...men jeg
kan ikke lige greje hvad det midterste objekt er.

Fra : Per F Andersen

Dato : 09-06-02 12:09

> skrive om. Jeg gad vide hvor nemt det er at se
> hvad motivet egentlig er, saa jeg siger ikke mere
> i foerste omgang.

Jeg kan ikke se hvad det er!
Min fornemmelse er dog, beklager jeg, at billedet kun er interessant, fordi
det er svært at se hvad det er: der er ingen særlig dybde, strukturer eller
farver, der rigtig kan live op på billedet!

--
Per F Andersen
eksamineret grafolog

Fra : Jakob S. Køster

Dato : 09-06-02 16:43

Hvid natsværmer på vindue... mit bud..

Jakob

Fra : up

Dato : 09-06-02 23:23

I hvert fald et bevinget væsen som måske endnu ikke har prøvet vingerne af.
Baggrunden - tja, måske rude, måske metalplade?
mvh up

Fra : Aragorn_DK

Dato : 10-06-02 05:11

Den stemmer jeg med på.