Ir port under win2k på stationær
Fra : Rex

Dato : 10-02-01 13:17

Jeg har en stationær comp, DFI MB, med Org IR modul.

Alt virker fint under win98.

Har nu opgraderet til win2k Prof.
Men der finder den ikke ligesom i win98 en virtuel com og ltp port.
Hvorfor Ikke?
Og hvad kan man gøre ved det?

Fra : Martin List-Petersen~

Dato : 20-02-01 16:14

Rex wrote:

> [...]
>
> Alt virker fint under win98.
>
> Har nu opgraderet til win2k Prof.
> Men der finder den ikke ligesom i win98 en virtuel com og ltp port.

Grunden til det er, at Microsoft simpelthen ikke har programmeret disse
porte. De mente, at det ikke var nødvendig længere ....

Der er et tysk Firma ved navn Extended Systems, der har lavet sådan en
driver. Den kan købes under følgende URL for 99 DEM, ca. 400 kr.
http://www.edv-buchversand.de/xtnd/

Et tip: Ericssons PC Suite for deres R320s telefon indeholder denne
driver og kan downloades gratis fra Ericssons site.

--
Regards,
Martin List-Petersen