Memento LE
Fra : zcully

Dato : 08-06-02 20:55

Har lige købt den nye dobbelte LE Memento.
Men hvordan navigerer man lige rundt??

Er der ikke en side med lidt hjælp eller en der kan hjælpe??
Menuerne er lige så komplekse som filmen, men en stadig en STOR STOR film.

/Zcully

Fra : Emil Rune

Dato : 08-06-02 21:03

"zcully" <zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har lige købt den nye dobbelte LE Memento.
> Men hvordan navigerer man lige rundt??
> Er der ikke en side med lidt hjælp eller en der kan hjælpe??

Well, nu ligger en stor del af fornøjelsen jo i selv at finde rundt på
skiverne...Men til de dovne og utålmodige er her en handy guide (som endda
kan printes fra siden i flot udgave der matcher, og lægges i æsken)

http://world.std.com/%7Etrystero/Memento_LE.html

> Menuerne er lige så komplekse som filmen, men en stadig en STOR STOR film.

Det kan vi vidst godt blive enige om ;) IMO en af 90'ernes bedste
kriminalfilm (ved siden af LA Confidential og Resevoir Dogs).

Hilsen Emil

Fra : zcully

Dato : 08-06-02 21:17

1000 tak skal du have for det hurtige svar

/Zcully

Fra : Emil Rune

Dato : 09-06-02 10:35

> 1000 tak skal du have for det hurtige svar
>
> /Zcully

You're welcome ;)

Hilsen Emil

Fra : Karen

Dato : 08-06-02 22:33

On Sat, 8 Jun 2002 21:55:19 +0200, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Har lige købt den nye dobbelte LE Memento.
>Men hvordan navigerer man lige rundt??
>
>Er der ikke en side med lidt hjælp eller en der kan hjælpe??
>Menuerne er lige så komplekse som filmen, men en stadig en STOR STOR film.

Hej,
det er også klart min yndlingsfilm! Min kæreste og jeg sad begge med
åben mund og polypper, mens vi så den første gang. Hvor har du købt
dvden? Den bliver jeg nødt til at investere i!

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : zcully

Dato : 09-06-02 10:34

Jeg har købt den hos www.futureent.com

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 09-06-02 17:13

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har købt den hos www.futureent.com

Der koster den jo kun £12.99!! Det er 149 kr! Det må man vist ikke snyde sig
selv for! Axel Music skal have 319 kr....

Phuck det er billigt!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-06-02 22:59

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der koster den jo kun £12.99!! Det er 149 kr! Det må man vist ikke snyde
sig
> selv for! Axel Music skal have 319 kr....
>
> Phuck det er billigt!

Heldige asen. Prisen er tilbage på £15.99 nu.

MVH
Jens

Fra : Claus Pedersen

Dato : 09-06-02 23:41

On Sun, 9 Jun 2002 23:59:26 +0200, "Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>
wrote:

snip

Er der nogen der ved om den snart kommer med danske tekster?

Claus

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-06-02 10:29

"Claus Pedersen" <bluebottle@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om den snart kommer med danske tekster?

Det ser ikke umiddelbart sådan ud. Det ville kræve, at den danske
distributør egenhændigt tog den hjem til Europa. Englænderne har jo allerede
en udmærket SE og kan ikke hente vildt meget nyt i LE. Da filmen kun
appellerer til et smalt publikum og oven i købet allerede findes på dansk
dvd (uden extras), så er en dansk udgivelse af Memento LE ikke noget, jeg
personligt ville sætte penge på.

MVH
Jens

Fra : Karen

Dato : 10-06-02 10:12

wrote:

>"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>sig

>Heldige asen. Prisen er tilbage på £15.99 nu.

Er det rigtigt? jeg nåede lige så lige at bestille den til
12,99..glæder mig helt vildt til at få den :)

--
Karen
http://www.altforsejt.dk