MS Windows
briani 27239
printerdriver til canon bjc 620
Fra : keld

Dato : 08-06-02 19:38

Jeg har opgraderet fra win98 til XP, og nu virker min gamle printerdriver
ikke.
Jeg kan ikke finde nogen som er designet til XP - hvad gør jeg???

med venlig hilsen

KELD LARSEN

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-02 20:15

Sat, 8 Jun 2002 20:37:33 +0200, skrev "keld"

>Jeg har opgraderet fra win98 til XP, og nu virker min gamle printerdriver
>ikke.

Så vidt jeg ved bruger denne printer window print og det er
desværre ikke noget, der bruges i de nyere Windows, så der er
vidst desværre ikke noget at gøre.

Den sidste Windows med window print var Win 98.

Fra : Brian Larsen

Dato : 10-06-02 08:34

"keld" <meta@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke.
> Jeg kan ikke finde nogen som er designet til XP - hvad gør jeg???

Hej

Det burde ikke være noget problem, XP har indbygget printer driver til
BJC-620

Tilføj printer, lokal Evt. LPT1, vælg Canon,BJC-620

Den gamle printer driver skal fjernes(hvis du har den installeret) da den
nok kun er til Win9X, NT4

B.L