GTA3 - 2 spørgsmål - måske SPOILER
Fra : Spacemann

Dato : 08-06-02 18:32

Hey

Kan det ikke lade sig gøre at sejle mellem bane 2 og 3??

Hvordan styrer man den forbandede dodo flyver ?? - Og jeg har læst den fil
der er henvist til længere nede i gruppen, men jeg kan ikke hitte ud af den
!!
Spacemann

Fra : Nano**

Dato : 08-06-02 20:30

"Spacemann" <spacemann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er henvist til længere nede i gruppen, men jeg kan ikke hitte ud af

en af de vigtigste ting er ikke at rette flyveren OP kun ned. Altså når man
flyver har dodoen en tendens til at falde, når den gør det så ret den ikke
op. Efter den har dalet lidt vil den stige igen

Fra : Khawk

Dato : 10-06-02 20:51

"Spacemann" <spacemann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Kan det ikke lade sig gøre at sejle mellem bane 2 og 3??
Både og...
Man kan sejle båden op på land i nærheden af hospitalet, derfra skubber man
den over land til den anden side af militærdepotet, hvor man skubber den i
vandet og hopper i båden igen.
btw. Det er min erfaring at reeferen er meget nemmere at skubbe end
speedbåden. Jeg har ikke afprøvet politibådens evner.

Kim