Hvad blev der egentlig af StofaNet Sailing~
Fra : Per

Dato : 08-06-02 18:36

StofaNet Sailing team's tidligere hjemmeside stofanet-sailing.dk fortæller
ikke andet end at Stofa i år har valgt at lave et roadshow med en trailer i
stedet for. Men hvad er der blevet af teamet og båden?

Per

Fra : Klavs Lauridsen

Dato : 09-06-02 17:22

Det kan jeg svare på, da jeg er gast ombord. Vi er lige hjemkommet fra
Gøteborg, hvor vi var med til den fantastiske start i Gøteborg. Vi er ikke
længere sponsoreret af Telia/Stofa. Du kan læse mere om båden på VO60.dk

Fra : Aksel Sonne

Dato : 09-06-02 21:51

Skulle i ikke med helt til Kiel ?

hvorfor er der i billedserien på VO60.dk både billede af NOKIA og StofaNet ?
har i købt den gamle NOKIA ?

/aksel