MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
LPD klient til win98?
Fra : Kent Friis

Dato : 08-06-02 17:54

Hej

Min lillebror har en windows 98 maskine, som han gerne vil have til at
skrive ud på en LPD printserver. Men vi kan ikke finde en LPD klient til
win98, kun til Win2000. Hvor kan vi finde en sådan?

Mvh
Kent
--
Desuden kan jeg ikke se nogen grund til at springe over hvor gærdet er
lavest, når man kan vente på at det alligevel bliver revet ned fordi

Fra : Onkel T

Dato : 08-06-02 22:24

> Min lillebror har en windows 98 maskine, som han gerne vil have til at
> skrive ud på en LPD printserver. Men vi kan ikke finde en LPD klient til
> win98, kun til Win2000. Hvor kan vi finde en sådan?

Mon du kan bruge noget af dette ?
ftp://ftp.dlink.co.uk/pub/print%20servers/dpx00/

Onkel T

Fra : Kent Friis

Dato : 09-06-02 00:02

Den Sat, 8 Jun 2002 23:24:18 +0200 skrev Onkel T:

>Mon du kan bruge noget af dette ?
>ftp://ftp.dlink.co.uk/pub/print%20servers/dpx00/

lpr for w98.zip - efter navnet at dømme, ser det rigtigt ud. Så får vi
se om det virker om tre uger, når jeg ser ham næste gang...

Mvh
Kent
--
Demokrati er lige som den 29. februar - begge dele forekommer
en gang hver fjerde år.