Linksys ADSL Router - Kan de bruges ??
Fra : Michael

Dato : 08-06-02 16:50

Hejsa

Jeg har kigget på LinkSys routeren til ADSL forbindelser (BEFSR11)

Kan den bruges til noget?
Hvor god er den på en skala fra 1 til 10(bedst) ??

Kan man redirecte forespørgsler på forskellige portnumre til forskellige
internet IP adresser?
Kan bestemte MAC adresser fastlåses til bestemte IP'er i DHCP serveren ?

Mvh. Michael

Fra : Lasc

Dato : 26-08-02 09:48

9