MS Windows
briani 27239
uhkznlio.sys giver blå skærm! Hvorfor?
Fra : Rudi Mariussen

Dato : 08-06-02 14:55

Hej Newsgroup

Jeg har nu gentagne gange forsøgt at opdatere min Win XP Pro fra Windows
Update hjemmeside. Men når det kommer til de anbefalede opdateringer får
jeg blå skærm.

Fejlmeddelelsen går på en fil kaldet uhkznlio.sys

Den er ikke til at finde noget på via Google search eller på Microsofts
hjemmeside.

Hvad gør denne sys-fil?

Kan jeg slette den?

Eller kan problemet ligge ved en helt anden fil som jeg skal til at gætte
mig frem til?

Jeg håber at nogen måske er stødt på denne fil før og måske ved noget om
den. Eventuelt bare et link til en hjemmeside der beskriver filen.

Jeg ville være møj glad.

Rudi

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-06-02 08:14

Brug et opdateret antivirus program for at se om det ikke skulle være
en virus.

At du ikke finder noget om den hos Microsoft tyder på at det ikke er
en Microsoft fil.