IR link til Palm Pilot
Fra : Jørgen Kærsgaard

Dato : 10-02-01 12:25

Har nogen prøvet at linke til en palm pilot. Er det simpelt at sende/modtage
E-mails?. Er der evt en web-link der beskriver proceduren?. Jeg har
overvejet en Motorola P7389 triband, da den også skal kunne bruges i
nordamerika.

Vh jørgen

Fra : Torben Olsen

Dato : 10-02-01 14:06

Hej,

Ja, det er meget simpelt, men effektivt.

Prøv http://www.woggledog.com/new-web/palm2phone.html

Mvh.

Torben Olsen