Frontpage 2000 netudbyder
Fra : Lars Arvø

Dato : 10-02-01 12:38

Hej her i gruppen.

Er der nogen der ved hvilke udbydere der understøtter Frontpage 2000, dog
uden at skulle tvinges til at bruge deres opkaldscifre, såsom 1001 1010 1047
og så fremdeles.

Mvh Lars

Fra : Martin

Dato : 10-02-01 13:03

On Sat, 10 Feb 2001 12:37:49 +0100, "Lars Arvø" <takago@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>uden at skulle tvinges til at bruge deres opkaldscifre, såsom 1001 1010 1047

Hmm www.geocities.com som er en gratis udbyder, men med en lille
reklame som dog kan lukkes...! *ikke et popup vindue*

--
Bye for now
Martin

\ ICQ: 58847459 /
/\ Mail: martini@mailme.dk /\
>=)'> <'(=<
\/     \/
/ \

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-02-01 13:46

"Lars Arvø" <takago@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
2000, dog
> uden at skulle tvinges til at bruge deres opkaldscifre, såsom

Køb f.eks. Worldonline-abonnement - der er gratis FrontPage 2000
extensions med og 10 MB hjemmesideplads (100 MB/md)

> Hvis du ønsker Internetadgang uden brug af forvalgskode 1049 - fx
via mobiltelefon eller lignende. World Access Plus koster kr.
595,00 for 2 år

Eller køb et webhotel hos WOL - det er billigere end andre steder
(500 kr. excl. moms årlig - inklusive domænenavn og FrontPage 2000
Ext. , stjernealias m.v. - kan opgraderes til større muligheder
f.eks. ASP, mod merbetaling)

Du behøver ikke at benytte dig af opkaldet til WOL, men kan
opdatere dine hjemmesider via Get2net, som du jo benytter p.t.

Jeg ved ikke om nummeret med frit opkald (mod forvalg) giver dig
mulighed for at vedligeholde din hjemmeside gennem andre udbydere,
altså om du via get2net kan benytte dig af opdatering af
hjemmesiderne via Get2net, hvis forvalgskoden ikke benyttes, men
det er da et forsøg værd.

du kan også forsøge at finde en af de udenlandske firmaer, der
tilbyder hjemmesideplads gratis mod at du accepterer reklame-pop
ups på dine sider. www.tripod.com er en mulighed.

--
ahw

Fra : Lars Arvø

Dato : 10-02-01 19:35

Mange tak for info. Jeg tror jeg vælger Webhotel1 hos World Online. Det ser
ud til at dække mit behov.
Lars